شيدايي از فيلم نامه اي منسجم و پيوسته برخوردار بوده و طراحي بجاي گره هاي داستان رمز موفقيت اين مجموعه است.

رحمان باقريان بازيگر "نقش باقري" در مجموعه "شيدايي" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در مورد نقش خود عنوان كرد: در اين مجموعه نقش پدر "ليلا" با بازي "گلاره عباسي" را ايفاگر بودم كه اين شخصيت ويژگي هاي خاص خود را دارا است.
وي در ادامه گفت: بخاطر حضور ارزشمند كارگردان و نويسنده راغب به پذيرفتن اين كار شدم.
باقريان افزود: در سريال "گل هاي گرمسيري" با "محمد مهدي عسگرپور" به عنوان كارگردان همكاري داشتم و از اينكه در "شيدايي" نيز با وي همكاري دارم خرسند هستم.
اين بازيگر در مورد كارگردان اين كار بيان كرد: محمد مهدي عسگر پور از درايت و دانش بالايي برخوردار بوده و روند خوب و آرامي در كار دارد.
باقريان تصريح كرد: داستان "شيدايي" در رابطه با معضلات خانواده ها بوده و بيشتر شخصيت هاي سريال ساده و بي آلايش هستند.
وي ادامه داد: شيدايي سعي دارد به انسان ها اين هشدار را بدهد كه در رابطه با زندگي و مسائل مربوط به آن دقت بيشتري كرده كه دچار مشكل نشوند.
اين بازيگر در مورد فيلمنامه "شيدايي" اظهار داشت: اين اثر از فيلمنامه منسجمي برخودار بوده و نويسنده گره هاي داستان را مناسب طراحي و پردازش كرده و مي‌توان سناريو "شيدايي" را از ديگر ويژگي هاي اين اثر برشمرد.
وي در مورد انعكاس مخاطبان در مورد سريال خاطرنشان كرد: بازخورد مخاطبان نسبت به سريال مثبت بوده چرا كه مشكلات و مسائل زندگي آن ها به تصوير كشيده شده و مخاطبان هم با آن مسائل آشنايي داشته و با اين سريال ارتباط خوبي برقرار كرده اند.
گفتني است، اين بازيگر در تله فيلم "پايان روز ماتم" به كارگرداني محمد عليزاده در حال ايفاي نقش بوده و در سريال "كلاه پهلوي" به كارگرداني ضياالدين دري نقش يك معتمد محله را كه داستان آن در سال 1320 مي‌گذرد، نقش آفريني كرده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار