با مديريت دوبلاژ شوكت حجت؛

"پسر نابغه" و مدرسه جنگل" دوبله شدند

فیلم های سینمایی "پسر نابغه" و "مدرسه جنگل" محصول کشور ایران با مدیریت شوکت حجت در واحد دوبلاژ سیما به منظور پخش از شبکه 2 سیما دوبله شد.

شوکت حجت مدیر دوبلاژ سیما در خصوص مضمون مجموعه "پسر نابغه" در گفتگو با خبرنگار حوزه دوبلاژ باشگاه خبرنگاران گفت: این پسر به نوعی شبیه بچگی های بوعلی سینا می ماند که با پدرش به سفرهای بسیاری می رود.

وی که خود یکی از صدا پیشه های این مجموعه انیمیشن است اظهار داشت: ناصر ممدوح، حسین عرفانی، جواد پزشکیان، اکبر منانی، پرویز ربیعی، اصغر افضلی، شهروز ملک آرایی، علی همت مومیوند، مهوش افشاری، مینا شجاع، نرگس فولادوند، اصغر رضایی نیک، امیر منوچهری، شهراد بانکی، شایان شام بیاتی، مریم نوری درخشان، ما را در دوبله این اثر یاری کردند.

این مدیر دوبلاژ همچنين درباره مضمون "مدرسه جنگل افزود: در این مجموعه شش قسمتی انیمیشن پسری  از طریق متن یک کتاب وارد جنگل می شود و اتفاقاتی برای او رقم می خورد.

وی در اشاره به دوبلورهای این مجموعه اظهار داشت: مهوش افشاری، اکبر منانی، علی همت مومیرند، بیژن علیمحمدی، نرگس فولادوند، مریم رادپور، اصغر افضلی، شهروز ملک آرایی و تورج نصر ما را در دوبله این اثر یاری کردند.

گفتنی است، انیمیشن شش قسمتی "مدرسه جنگل" را داود حدیثی و "پسرنابغه" را محمود صائمیان در 26 قسمت تولید كرده است./م/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.