رژيم صهيونيستي تهديدي جدي براي جهان اسلام

پیدایش غیر قانونی رژیم غاصب صهیونیستی در نتیجه حمایت های بی دریغ آمریکا و انگلیس محقق شد تا به تهدیدی بزرگ علیه جهان اسلام تبدیل شود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "هري ترومن" رئیس جمهور آمریکا در سال های 1945 تا 1953 نقش بی شرمانه ای تقسیم فلسطین و شکل گیری رژیم غیر قانونی صهیونیستی داشته است.

دوایت آيزنهاور، رئیس جمهور بعدی آمریکا نیز در سال 1953 اولین راکتور هسته ای را با دستان صهیونیست خود تقدیم کرد و پس از آن فرانسه نیروگاه هسته ای بزرگ دیمونا را در صحرای نقب برای اسرائیلی ها احداث کردند.

جاسوسان اسرائیلی در سال 1965 موفق شدند 200 پوند از تسلیحات اتمی حاوی اورانیوم آمریکا را از کارخانه تجهیزات هسته ای پنسیلوانیا به سرقت برند. صهیونیست ها در سال 1968 کشتی لیبریا حامل 200 تن کیک زرد را به سرقت برده و سرانجام در سال 1970 اولین سری بمب های اتمی را از آن خود کرد.

تاریخ ننگین رژیم صهیونیستی سرشار از اعمال غیر قانونی و خلاف بشریت است که از آن جمله می توان به اعتراف گلدا میر چهارمین نخست وزیر این رژیم در خصوص استفاده از 13 بمب اتمی علیه مصر و سوریه در سال 1973 اشاره کرد.

رژیم صهیونیستی برای چندین دهه متوالی همکاری های نزدیکی با رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی در تبادل تسلیحات هسته ای و کمک به جنایت علیه بشریت داشته است.

کارشناسان تعداد تسلیحات هسته ای و بمب های اتمی رژیم صهیونیسیتی را بالغ بر 400 قبضه بر آورد کرده اند و همه این سوابق تاریک نشان می دهد بزرگترین تهدید علیه جهان اسلام، ادامه حیات رژیم غیر قانونی صهیونیستی است.

با وجود انواع سلاح های پیشرفته نظامی و هسته ای در اسرائیل، اما مقامات این رژیم و متحدان آمریکایی و اروپایی، تمامی کشورهای همسایه از بهره مندی فن آوری های صلح آمیز هسته ای را منع کرده اند.

منهدم کردن نیروگاه های هسته ای عراق در سال 1981 که برای مصارف صلح آمیز احداث شده بود از جمله تلاش های تل آویو برای به انحصار در آوردن فن آوری های اتمی رژیم صهیونیستی بوده است.

جاسوسان سیا در خصوص ترور بسیاری از دانشمندان هسته ای ایران، مصر و عراق دخیل بوده اند و البته هنوز هم از امضا معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای سازمان بین المللی انرژی اتمی ( NPT) ممانعت می کند.

در حالیکه کشورهایی مانند ایران از دستیابی به دانش هسته ای منع شده اند اما آمریکا بر حمایت از فعالیتهای اتمی و در اختیار داشتن تسلیحات هسته ای اسرائیل پافشاری می کند. در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی به تهدید اصلی امنیت منطقه خاور میانه تبدیل شده و لابی های غربی اجازه دخالت به سازمان ها و نهادهای بین الملل در این رابطه را نمی دهند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار