همزمان با هفته سلامت و با هدف ارج گذاری به مقام مادر و نقش زنان در تامین سلامتی خانواده تندیس مادر و كودك در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كودكان شهید مطهری ارومیه رونمایی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ارومیه برای ساخت و نصب این تندیس 50 میلیون ریال هزینه شده كه نمادی از مهر مادر و ارزش جایگاه زن در جامعه اسلامی است.

دكتر ابراهیم صادقی رییس بیمارستان شهید مطهری ارومیه در حاشیه این رونمایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اعلام كرد: سلامت كودك به عنوان سلامت پایه در جامعه مطرح است و تلاش برای آن از مهمترین فعالیت ها در عرصه سلامت به شمار می رود.

وی اضافه كرد: باید با فراهم كردن سلامتی برای مادران به ویژه مادران باردار، سلامتی كودك و البته شادابی و نشاط جامعه آینده را فراهم كنیم.

وی با اشاره به تلاش نظام سلامت استان برای بهداشت روز افزون مردم و مقابله جدی با بیماری در جامعه اظهار كرد: بیمارستان شهید مطهری ارومیه با نگاه ویژه به حوزه سلامت مادر و كودك و راه اندازی بخش های تخصصی در این زمینه تلاش می كند.

رییس بیمارستان شهید مطهری ارومیه تاكید كرد: این مركز بزرگترین مركز تخصصی و فوق تخصصی بیماری های زنان و كودكان در استان آذربایجان غربی است كه تمام تلاش آن توسعه كیفی و كمی فعالیت ها در این عرصه می باشد./ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.