همنوايي خواننده هتاك با شيرين عبادي + اسناد و تصاوير

در اسناد و تصاوير منتشر شده در فضاي مجازي همنوايي شاهين نجفي خواننده هتاك با شيرين عبادي در جريان يك تجمع ضد انقلاب در آمستردام هلند در اوج فتنه 88 كاملا مشهود است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ شيرن عبادي كه در اوج فتنه 88 به دوره گردي كه معمولا تجمع كنندگان آنها اندك و قليل بودند در شهرهاي مختلف جهان براي جنگ رواني عليه ايران مي پرداخت در مرداد ماه سال 1388 يعني زمان اوج فتنه به هلند سفر كرد.

در همان زمان و با دعوت شيرين عبادي از عناصر فتنه شاهين نجفي خواننده مرتد هم خود را به پايتخت هلند رساند تا پيش از سخنراني عبادي در ميدان موزه هاي شهر آمستردام به اجراي برنامه بپردازد.


گفتني است پيش از اين نيز باشگاه خبرنگاران خبري را در خصوص عناصر پشت پرده حمايت هاي فكري و شعري خواننده مرتد منتشر كرده بود كه در تصاوير موجود در خبر عكس يكي از ترانه سراهاي اصلي و ثابت شاهين نجفي به نام يغما گلرويي باز نشر داده مي شود كه رابطه حلقه فتنه با عوامل اصلي حتك حرمت به ساحت مقدس امامان شيعيان را نشان مي دهد.


تيم ضد ديني همكار شيرين عبادي محدود به شاهين نجفي و يغما گلرويي نمي شود و به زودي اسامي طيفي از منافقين ،همجنس بازان ، بهاييان و ضد انقلاب هايي كه در اكيپ همكاران وي حضور فعال دارند منتشر خواهد شد.اين طيف به دليل عدم مشاركت ايرانيان خارج از كشور در تجمعات ضد انقلاب از افراد فعال و هميشه حاضر در تجمعات بودند كه با حمايت مالي منافقين و بهاييان در تجمعات شركت مي كردند.


عكس يغما گلرويي از ترانه سراهاي ثابت و اصلي شاهين نجفي در كنار شيرين عبادي

باشگاه خبرنگاران اسنادي را از حمايت هاي مادي و تشکيلاتي منافقين و بهاييان از خواننده مرتد به دست آورده كه در وقت مقتضي منتشر خواهد كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
اینها فردا چگونه میخواهند جواب خون شهدا را بدهند؟
وطن فروش های پست
-
محمد ن
۰۹:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
خدایا به من لیاقت و قدرت بده تا بتوانم هتاکان به امامان معصوم و مولایمان را به هلاکت رسانده وخودم نیز در این راه شربت شهادت را بنوشم....
Germany
ایمان
۱۳:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
تب نداری هموطن دو آتیشه؟
برو دو رکعت نماز بخون خودتو قاطی خواسته های دیگران نکن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
قسم به خون شهدا تا به هلاکت رساندن دشمنان اهل بیت(ع) از پای نمی نشينيم. خداوندا به حق عزت و همت شهدای گمنام ما را شرمنده خون شهدا نگردان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
خاک بر سرشان که دین را به دنیا سودا کردند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
حیف این خاک نیست که بر سر امثال اینها بریزد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
ممنون بیصبرانه منتظر خبرهای بعدیتون هستم.
Switzerland
انجمن ادبی منحله هاویه
۱۶:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
یغما گلرویی را خوب می شناسم ، مرد با خدایی بود اما چه شد که سر از خارج کشور در آورد ، مطمئنا از ظلم و ستم به ستوه آمده بود یغما خدا نگه دار تو باشد