قاضي سراج در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران؛

سيزدهمين جلسه دادگاه فساد مالي21خرداد برگزارمي شود/6 متهم در دادگاه حاضر مي‌شوند

قاضي ناصر سراج گفت: سيزدهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي21 خرداد با حضور 6 متهم كه اتهامات جديد به پرونده‌‌ شان اضافه شده است، برگزار مي‌شود.


قاضي ناصر سراج رييس دادگاه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛ ضمن اشاره به برگزاري سيزدهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي در روز يكشنبه 21 خرداد ماه اظهار داشت: در جلسه آينده دادگاه 6متهم و 3مطلع حضور خواهند داشت.

وي در پاسخ به اين سوال كه "پيش از اين اعلام شده بوده دفاعيات همه 32 متهم پرونده فساد دريافت شده است؛ آيا اين 6متهم به تعداد متهمان پرونده اضافه شده اند؟ " گفت: خير، اين 6 متهم پيش از اين از خود دفاع كرده بودند اما به اتهامات آنها اضافه شده است، بنابراين بايد از خود در برابر اتهامات جديد دفاع كنند.

قاضي پرونده فساد بزرگ مالي افزود: در سيزدهم جلسه مه‌آفريد اميرخسروي(متهم رديف اول پرونده) حضور ندارد و در صورت لزوم به عنوان مطلع در جلسات آتي دادگاه حاضر مي‌شود.

گفتني است سيزدهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي با يك هفته وقفه به علت تعطيلات نيمه خرداد در شعبه اول دادگاه عمومي وانقلاب تهران برگزار مي‌شود.

شايان ذكر است در جلسه دوازدهم دادگاه كه تا ساعت 21 روز يكشنبه 7خرداد به طول انجاميد مه‌آفريد امير خسروي در دادگاه حاضرشد و به مدت حدودا 12ساعت دفاعيات خود را كامل كرد.

/ش4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار