ليبريا گزارش دیده بان حقوق بشر را بي اساس خواند

دولت لیبریا گزارش اخیر سازمان آمریکایی دیده بان حقوق بشر را مبنی بر کوتاهی مونرویا در جلوگیری از حملات فرا-مرزی به خاک ساحل عاج و نیز برخورد با استفاده از کودک سربازان در جنگ ها، نادرست و بی اساس خواند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقلاز خبرگزاری شین‌هوا، لوئیس براون سخنگوی دولت لیبریا هیچ انگیزه ای برای تهدید همسایگان خود یا تحریک حملات علیه دیگر کشورها ندارد.
براون افزود لیبریا به سیاست خود در ممانعت از استفاده از خاک این کشور برای بی ثبات کردن کشورهای همسایه ادامه خواهد داد.
سخنگوی دولت لیبریا در ادامه گفت نمونه بارز این سیاست در فعالیت الن جانسون سرلیف رئیس جمهور لیبریا در اتحادیه رودخانه مانو و نیز مشارکت لیبریا در تلاش های منطقه ای، قاره ای و جهانی بسیاری به منظور برقراری صلح، دموکراسی و امنیت به خوبی نمایان است.
وی خاطر نشان کرد :تجربیات ما نشان می دهد منافع کوتاه و درازمدت کشورهای منطقه به واسطه سرمایه گذاری در زمینه صلح و امنیت در داخل و سراسر منطقه تامین می شود.
براون افزود لیبریا و ساحل عاج به تازگی تماسها و مذاکرات مهمی در عالی ترین سطح داشته اند تا از بی ثباتی مرزی جلوگیری کنند. دولت های دو کشور عملیات مشترکی را نیز در این خصوص داشته اند.
وی در پایان تصریح کرد :مسئولان دیده بان حقوق بشر پیش از تهیه گزارش اخیر خود، با مقامات دو کشور هیچ تماس و گفتگویی نداشته اند.
برچسب ها: لیبریا ، دیده بان ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار