برگزاری دومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو؛

اپیدمیولوژی و بار بیماری استئو آرتریت زانو محور اصلی سمپوزیوم

دومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو، صبح امروز 25 خرداد ماه در مرکز آموزشی پزشکی و درمانی شهید مدرس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ سید منصور رایگانی، رئیس دومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو گفت: حیطه طب فیزیکی و توانبخشی یکی از حیطه هایی است که در حوزه موضوعات چند رشته ای در حرفه پزشکی پیشتاز است و با سایر رشته های پزشکی همکاری دارد.

وی با اشاره به شایع بودن مشکل آرتروز زانو در بین افراد جامعه تصریح کرد: در راستای بررسی مشکلات و موضوعات در زمینه آرتروز زانو و تبادل نظر در این زمینه، دومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو در مرکز آموزشی پزشکی و درمانی شهید مدرس برگزار شد.

رایگانی افزود: در برگزاری این سمپوزیوم، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترو دیاگنوز ایران و بیمارستان شهید مدرس همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه اپیدمیولوژی و بار بیماری استئوآرتیت زانو محور اصلی دومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو بود، یاد آور شد: اندیکاسیون های جراحی در استئوآریت زانو، پیشگیری از آرتروز زانو و مروری بر عوامل خطر، بیومکانیک، تصویربرداری، درمان های دارویی مرسوم و کاربرد ارتز در استئوآرتریت زانو از دیگر مباحث و موضوعات سمپوزیوم بود.

رئیس دومین سمپوزیوم تازه های آرترز زانو اظهار داشت: در این سمپوزیوم همچنین درخصوص درمان های دارویی نوین، طب سوزنی و ورزش درمانی در استئوآرتریت زانو بحث و بررسی شد.

رایگانی یاد آور شد: دومین سمپوزیوم یک روزه تازه های آرتروز زانو دارای حداکثر امتیاز باز آموزی (5 امتیاز) برای پزشکان، متخصصان و کارشناسان شرکت کننده در سمپوزیوم است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار