افتخاري در واکنش به دستگیری عوامل ترور شهدای هسته ای:

وزارت اطلاعات اقتدار پوشالی سرویس های اطلاعاتی خارجی را در هم شکست

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت اطلاعات با دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشورمان بار دیگر اقتدار سرویس های اطلاعاتی خارجی را زیر سوال برد.

لاله افتخاري نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دستگيري عوامل ترور شهيدان احمدي روشن و شهرياري توسط وزارت اطلاعات، اظهار داشت: اقدام موفقيت آميزي که بار ديگر از جانب سربازان گمنام امام زمان(عج) در و وزارت اطلاعات شاهد بودیم اوج اقتدار اطلاعاتی ایران را به نمایش گذاشت.

وي تصريح کرد: وزارت اطلاعات با تلاش و جدیت یک بار دیگر اقتدار پوشالی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی خارجی چون موساد، سیا و MI6 را در ه شکست و دنیا توانایی اطلاعاتی ایران را به چشم خود دید.

افتخاری پس از دستگيري عوامل ترور چهره بين المللي کشورمان را اينگونه تشريح کرد: دنيا چهره مقتدري از ايران داشته و از اين پس با دستگيري قدرتمندانه عوامل بيگانه و جاسوس در کشورمان دنيا به دستگاه اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي توجه ويژه اي خواهد داشت.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پايان به حمايت بهارستان از وزارت اطلاعات اشاره و خاطرنشان کرد: منتخبان ملت در مجلس نهم در بحث بودجه، نظارت بر قوانين اطلاعاتی و پشتيباني از حرکت هايي که در جهت پیشبرد اهداف و منويات رهبر معظم انقلاب صورت مي گيرد حمايت مي کنند و اين قطعا خواسته ملت نیز هست./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار