همسر شهيد شهرياري :

رژيم صهيونيستي، رژيمي برگرفته و برخاسته از اساس تروريسم است / وظيفه مان را انجام مي دهيم، جانفشاني مي كنيم و مي ايستيم

همسر شهيد مجيد شهرياري در واكنش به خبر دستگيري عامل صهيونيست ها در ترور شهيدان شهرياري و احمدي روشن گفت : رژيم صهيونيستي،رژيمي برگرفته و برخاسته از اساس تروريسم است.

در اولين دقايق پس از انتشار خبر دستگيري عامل ترور شهيدان شهرياري و احمدي روشن ، همسر شهيد شهرياري به خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران گفت : اين فرد يك عنصر است و عامل اصلي رژيم صهيونيستي است.آنها مي خواهند با حذف فيزيكي و از هر طريقي كه شده ملت ايران را از پا بي اندازند اما ما وظيفه مان ر انجام مي دهيم ، جانفشاني مي كنيم و مي ايستيم.

وي در ادامه رژيم صهيونيستي را رژيمي برگرفته و برخاسته از اساس تروريسم دانست و گفت : اين رژيم حامي و پشتيبان هاي بسياري دارد و از طرف قدرت هاي استعمارگر تغذيه مي شود اما ما براي زنده نگه داشتن ايران اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران بها مي دهيم.

همسر شهيد شهرياري در پايان ضمن عرض تبريك به ملت ايران و تشكر از سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود : از خدا خواستم كه به نيروهاي وزارت اطلاعات كمك كند تا عوامل را دستگير كنند كه اكنون دستگيري عامل ترور بازتاب افتخار ديگري براي جمهوري اسلامي ايران است و نشان از اقتدار ملي ما و سيستم امنيتي_اطلاعاتي ما دارد.

پسر شهيد شهرياري : ضعف آنها نشانه قدرت ماست

پسر شهيد شهرياري با اشاره به اقتدار جمهوري اسلامي ايران در دستگيري عامل ترور گفت: ضعف آنها نشانه قدرت ما است.

وي در ادامه با اشاره به دستگيري عامل ترور اظهار داشت:جنگ من با عامل ترور نيست، جنگ من با كسي است كه عمليات را طراحي و براي آن برنامه ريزي كرده است.

دختر شهيد شهرياري : دستگيري عامل ترور اقتدار كشورمان را در مجامع بين المللي بيشتر نشان مي دهد

دختر شهيد شهرياري هم با ابراز خوشحالي از دستگير شدن عامل ترور شهيدان شهرياري و احمدي روشن گفت : دستگيري عامل ترور اقتدار كشورمان را در مجامع بين المللي بيشتر نشان مي دهد.چيزي كه هنوز رژيم صهيونيستي به آن نرسيده است اين است كه آنها نمي توانند در برابر تقدير الهي بلند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
بهترین روش برای مقابله تهاجم است . مقام معظم رهبری هم دستور داده اند . انتظار ما تهاجم در همه زمینه است . دست بچه های اطلاعات درد نکند .
آخرین اخبار