اصفهان

قهرمان باید برای قهرمانی تیم ببندد

تیم سپاهان در شرایطی برای لیگ دوازدهم آماده می‌شود که برخلاف فصل گذشته از بحران مدیریتی در این باشگاه خبری نیست و به طور تقریبی اسکلت اصلی این تیم حفظ شده است.

به گزارش گروه استان هخاي باشگاه خبرنگاران ،  از اصفهان، 17 تیرماه سال جاری مهلت قانونی نقل و انتقالات لیگ دوازدهم به پایان می‌رسد و تیم‌ها تا زمان باقی مانده فرصت دارند نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کنند.

تیم فوتبال سپاهان به عنوان قهرمان لیگ یازدهم و در مقام مدافع عنوان قهرمانی در لیگ دوازدهم، انتظارات بالایی را بر دوش خود احساس می‌کند.

این تیم در نخستین گام قرارداد زلاتکو کرانچار سرمربی و علیرضا مرزبان مربی این تیم را تمدید کرد تا تغییری بر روی نیمکت نداشته باشد.

کرانچار که در لیگ یازدهم در میانه‌های راه هدایت سپاهان را بر عهده گرفت، عملکرد خیره کننده‌ای را در این تیم داشته و توانست یک تیم رده میانی را به صدر جدول برساند.

عملکرد کرانچار در فصل گذشته موجب شده تا در حال حاضر وی بهترین گزینه برای هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی قلمداد شود.

 

*کرانچار و پشتوانه قهرمانی

تیم سپاهان که در لیگ دهم به عنوان یک تیم کهکشانی جمعی از ستاره‌های نامدار فوتبال ایران را در اختیار داشت، برای لیگ یازدهم با کوچ بسیاری از بازیکنان سرشناسش مواجه شد، اما مجدد توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

از این رو در فصل جاری به نظر می‌رسد تغییرات کمتری را نسبت به قبل داشته باشد و اسکلت اصلی این تیم حفظ شود.

تاکنون از تیم سپاهان، محسن بنگر و سید جلال حسینی به تیم پرسپولیس و سید مهدی سید صالحی به تیم تراکتورسازی پیوسته‌اند.

چند بازیکن دیگر نیز در لیست مازاد این تیم قرار دارند که هنوز تیم‌های آینده خود را مشخص نکرده‌‌اند، اما جدایی آنها از نماینده اصفهان قطعی است.

 

*از سزار تا غلامی

با تمدید قرارداد سزار و جانواریو دو بازیکن برزیلی سپاهان فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات به طور رسمی کلید خورد.

در ادامه نیز محمد باقر صادقی، علی احمدی و فرشید طالبی سه بازیکن پیشین ذوب‌آهن به تیم همشهری پیوستند و محمد غلامی و میلاد زنیدپور نیز از داماش به این تیم ملحق شدند.

جذب یک دروازه‌بان و یکی دو بازیکن خارجی نیز در دستور کار این تیم قرار دارد و با آغاز تمرین‌های این تیم از امروز وضعیت قطعی ترکیب تیم برای فصل جدید مسابقه‌های لیگ فوتبال مشخص می‌شود.

 

*کارشناسی شده بازیکن جذب می‌کنیم

علیرضا رحیمی در دومین سال مدیرعاملی در باشگاه سپاهان باید تیم فوتبال این باشگاه را به گونه‌ای ببندد که توانایی دفاع از عنوان قهرمانی خود و رقابت با تیم‌هایی همانند استقلال و پرسپولیس را داشته باشد.

با این حال رحیمی به یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات بسیار خوش بین بوده و اعتقاد دارد تیم خوبی را برای لیگ مهیا کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه از همه تیم‌ها بهتر یار گرفته است، تاکید کرد: تیم ما بازیکنان را کارشناسی شده جذب می‌کند، دنبال اسم‌ها نیستیم بلکه در حال بستن یک تیمی هستیم که انتظارات ما را پاسخ بدهد.

وی با اشاره به اینکه جذب بازیکن در باشگاه سپاهان کارشناسی شده بوده است، تصریح کرد: برای به خدمت گرفتن هر بازیکن حداقل از 15 کارشناس مشاوره گرفته و صحبت کردیم.

 

*سپاهان به من اعتماد کرد

دروازه‌بان فصل گذشته تیم ذوب‌آهن که پس از برطرف شدن مصدومیت، توانست توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد، برای لیگ دوازدهم در تیم سپاهان به میدان می‌رود.

محمد باقر صادقی در صورتی که بتواند نظر کادر فنی را جلب کرده و عملکرد مثبتی را ارائه بدهد، می‌تواند در تیم سپاهان به یک دروازه‌بان شاخص تبدیل شود.

وی در مورد پیوستنش به تیم سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم رضایت کادر فنی، مدیریتی و هواداران این تیم را فراهم کنم.

دروازه‌بان جدید تیم سپاهان با بیان اینکه وظیفه سنگینی را در این تیم به عهده دارد، تاکید کرد: تیم سپاهان به عنوان قهرمان سه دوره گذشته لیگ، باید انتظارات هواداران را به خوبی جواب بدهد.

وی ابراز امیدواری کرد که زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های سپاهان بتواند پیشرفت کرده و به این تیم کمک کند.

 

*سپاهان حرفه‌ای‌ترین تیم ایران است

فرشید طالبی به همراه علی احمدی دو مدافع سابق تیم ذوب‌آهن هستند که در این فصل برای سپاهان به میدان می‌روند.

وی در مورد تصمیمش برای پیوستن به سپاهان گفت:  تنها دوست داشتم برای پیشرفت خودم به تیمی بروم که هم حرفه‌ای باشد و هم در آن آرامش داشته باشم.

مدافع طلایی‌پوشان ادامه داد: همچنین تصمیم داشتم شهری را برای ادامه فوتبال انتخاب کنم که فاصله کمی تا شیراز داشته باشد و در این میان هیچ جایی بهتر از اصفهان نبود.

وی با بیان اینکه سال بسیار سختی را با تیم ذوب‌آهن پشت سر گذاشتم، تصریح کرد: سپاهان حرفه‌ای ترین و برترین تیم ایران است و جزو تیم‌های فوق‌العاده موفق در دهه اخیر بوده و خوشحالم که می‌توانم در این تیم به میدان بروم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.