سكه 850 هزار تومان !؟

با شروع معاملات امروز قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی در این قرارداد از مرز ۸۰۰ هزار تومان فراتر رفت.

همايون دارابي كارگزار بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: با شروع معاملات امروز سکه در بورس کالای ایران،‌ قیمت ها در تمام سر رسید ها نسبت به چهارشنبه گذشته رشد کرده و این موضوع باعث شده است تا فقط اعداد سبز رنگ در تابلوی معاملات مشاهده شود.

وي تصريح كرد: در پایان معاملات روز چهارشنبه قیمت نهایی قرارداد تحویل مهر ۷۸۵ هزار تومان بود که تاکنون سکه در این قرارداد با رشد ۲۵ هزار تومانی به ۸۱۰ هزار تومان رسیده ودر قرارداد تحویل شهریورماه امسال نیز قیمت هر قطعه سکه با افزایش ۱۶ هزار تومانی از ۷۶۱ به ۷۷۸ هزار تومان رسیده است.

دارابي اظهار داشت: معامله گران آتی این روزها قرارداد شهریورماه به نبض بازار تبدیل شده و تمام فعالان تالار آتی نیم نگاهی به قیمت این قرارداد دارند.

وي تاكيد كرد: امروز در قرارداد تحویل مردادماه امسال شاهد رشد ۱۱ هزار تومانی قیمت سکه هستیم به طوری که تا این لحظه سکه در این بازار روی رقم ۷۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد. اما آخرین قرارداد فعال معاملات آتی که نزدیک ترین موعد تحویل بازار به شمار می رود، قرارداد تحویل تیرماه است که در حال حاضر هر قطعه سکه در این معاملات به قیمت ۷۰۴ هزار تومان معامله می شود.

اين كار گزاربا بيان اينكه هر اونس طلا به قيمت 1628.15 دلار در بازار معامله شد گفت: سكه طرح قديم 685 هزار تومان، طرح جديد 682 هزار تومان، نيم سكه 342 هزار تومان و ربع سكه 182 هزار تومان در باز ار تهران به فروش رفت.

شايان ذكر است دلار در بازار تهران 1790 تومان مورد خريد و فروش قرار گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار