به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص)؛

گفتگوي "روز از نو " با بازيگران محمد رسول الله(ص)

برنامه تلویزیونی "روز از نو "به تهیه کنندگی حامد جواد زاده،فردا به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) با بازیگران فیلم خارجی "محمد رسول الله(ص) در شبکه دو به صورت اینترنتی گفتگو می کند.

حامد جواد زاده ،تهیه کننده برنامه روز از نو شبکه دو سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در برنامه فردا،به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) سعی می کنیم یک اتفاق رسانه ای جدید را در قالب یک برنامه زنده رقم بزنیم.

وی اظهار داشت:تلاش می کنیم در برنامه فردا،با بازیگران نقش های مختلف در فیلم محمدرسول الله (ص)یک گفتگوی اینترنتی داشته باشیم که از جمله آن بازیگران می توان به بازیگران نقش هند و ابوسفیان اشاره کرد.
وی اظهار داشت:همچنین تصمیم داریم در برنامه فردا یک بخش تصویری را به صورت زنده و در رابطه با مبعث پخش می کنیم که در این بخش قرآن، شعر خوانی محمود حبیبی و فرازهایی از اذان انتظار با صدای روح الله کاظم زاده پخش می شود.
وی خاطر نشان کرد:همچنین در برنامه فرد از یک مرشد و یک گروه تواشیح نیز با نام اسوه نیز دعوت کرده ایم و روز از نو فردا ساعت 8 تا 10:30 روی آنتن شبکه دو سیما می رود./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.