معاونت نظارت و عملیات فرابورس خبر داد؛

دو شرکت جدید فردا وارد فرابورس می شوند

روز سه شنبه جاری نماد شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در بازار دوم و شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان در بازار پایه فرابورس بازگشایی می شود.

حسن محمد تبار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با سرمایه 200 میلیارد و 100 میلیون ریال در بازار دوم فرابورس و شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با سرمایه 600 میلیارد ریال و تعداد 600 میلیون سهم در بازار پایه فرابورس از روز سه شنبه 30 خرداد بازگشایی می شود.
محمد تبار با توجه به درج شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در بازار دوم فرابورس و محدودیت های موجود در اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری مشترک افزود: صندوق های سرمایه گذاری مشترک اجازه خرید سهم مذکور را ندارند و آن دسته از صندوق های سرمایه گذاری مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا هستند، از ایستگاه های معاملاتی خود برای ثبت سفارش خرید در این نماد معاملاتی استفاده نکنند. همچنین با توجه به گشایش نماد این شرکت در بازار عادی، قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.
وی در مورد ترکیب سهامداران عمده سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان خاطر نشان کرد: از سهامداران عمده این شرکت می توان شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران مالک 23.3 درصد، شرکت تجارت امید مالک 3.4 درصد، شرکت تامین مسکن نوین مالک  3.2 درصد، عمران و توسعه فارس مالک 2.5 درصد، گروه استراتوس پارس مالک 2.4 درصد و سازمان عمران کرمان مالک 2.1 درصد سهام این شرکت را نام برد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار