برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در کاخ نیاوران

به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه،جشن با شکوهی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مدت 3 شب و به صورت پخش مستقیم از صدا و سیما تدارک دیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه در تاریخ دوم و سوم تیرماه از ساعت 30/20 و با اجرای مجری مطرح صدا و سیما، نیما کرمی برگزار و به صورت زنده از شبکه 5 پخش خواهد شد.
اجرای برنامه ویژه کودکان توسط هنرمندان شبکه 2 سیما، اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه، اجرای برنامه همخوانی توسط گروه تواشیح و دیگر برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های این مراسم است.
این جشن به مناسبت میلاد خجسته امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و شبکه 5 صدا و سیما برگزار می شود.
همچنین برنامه جشن دیگری در تاریخ پنج شنبه اول تیرماه از ساعت 30/20 در محوطه باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود که جمعه شب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
شایان ذکر است برنامه جشن اعیاد شعبانیه ویژه خانواده محترم کارکنان سازمان صدا و سیما، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.