معاون برنامه ریزی اداره کل مطالعات اجتماعی فرهنگی خبر داد:

برگزاری كارگاه آموزشی مديريت دانش و دريافت گواهی نامه آموزشی

فاتح از برگزاری کارگاه آموزشی طرح جامع مدیریت دانش با هدف افزایش اثر بخشی فرد، سازمان، ارتقای سطح دانش، فنون، مهارتها و تجارب مربوط به بهبود عملکرد شغلی حال و آینده کارکنان و مدیران شهرداری خبر داد.

رضا فاتح در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امروزه جایگاه واهمیت راهبردی دانش در بقاء و توسعه سازمان غیر قابل انکار است، چرا که موجب ارتقای کیفیت شغلی و درسطح سازمانی عامل تعالی و توسعه سازمان و درسطح ملی موجب افزایش بهره وری می شود، اظهار کرد: در این راستا اداره کل مطالعات با هدف افزایش اثر بخشی فرد و سازمان و ارتقای سطح دانش، فنون، مهارتها، تجارب و نگرش های مربوط به بهبود عملکرد شغلی حال و آینده کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت دانش کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت دانش فرآیندی است که بایستی در هر سازمان متناسب با نیاز و شرایط سازمان تعریف و پیاده سازی شود، گفت : سازمانی که به خوبی 5 فرآیند(خلق، کسب، ذخیره سازی، به اشتراک گذاری و استفاده) را مدیریت می کند، سازمانی دانشی یا دانش محور است.
 
فاتح افزود: از این رو شناخت این فراسیستم در سازمان شهرداری و درک عمیق آن برای تمامی کارکنان حوزه اجتماعی فرهنگی خصوصاً مدیران ارشد از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.
 
معاون هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل مطالعات خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی طرح جامع مدیریت دانش (مدیریت تجربه) با هدف آشنایی با استراتژی و راهکارهایی برای تحقق اشتراک دانش ، بینش ها و تجارب  در سازمان برای ایجاد بازدهی موثر برگزار می شود.  
 
فاتح ادامه داد: در کارگاه آموزشی طرح جامع مدیریت دانش به موضوعاتی از قبیل، تجربیات اجرای سیستم مدیریت دانش در چندین سازمان ایرانی، امکان سنجی و توان سنجی سازمانهای ایرانی در خصوص مستندسازی دانش های تجربی سازمان،
آسیب شناسی مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی، قراردادن اجرای مدیریت دانش درون استراتژی و آشنایی با نرم افزار جامع مدیریت دانش و ابزارهای نرم افزاری مدیریت دانش پرداخته می شود.
 
وی عنوان کرد: کارگاه آموزشی طرح جامع مدیریت دانش 5 و 6 تیر ماه از ساعت 8 صبح الی 12 در سالن اشراق ایوان شمس برگزار می شود.  
 
معاون هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل مطالعات در ادامه اضافه کرد: همچنین به شرکت کنندگان دراین کارگاه گواهی نامه آموزشی مورد تأیید اداره کل آموزش و تشکیلات شهرداری تهران ارائه می شود.
 

برچسب ها: برگزاری ، کارگاه ، گواهی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار