داخلي سازي 60 درصدي تندر90/ فيس ليفت هاي جديد در راه ورود به بازار

مديرعامل شركت رنو پارس با بيان اينكه 60 درصد از ساخت تندر90 داخلي سازي شده افزود: فيس ليفت هاي جديد اين خودرو طي سال هاي آينده به بازار عرضه مي شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، كارگر در نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: داخلي سازي خودرو تندر90 هم اكنون به 60 درصد رسيده كه برنامه ريزي شده اين ميزان در 1 و 2 سال آينده به 80 درصد ارتقا يابد.
وي با بيان اينكه داخلي سازي و رضايتمندي مشتري از اولويت هاي شركت رنو پارس است افزود: ميزان رضايتمندي مشتري از محصولات اين شركت در سال 2012 ميلادي، 16 درصد افزايش يافته است.
كارگر با بيان اينكه توليد تندر90 به 80 هزار دستگاه مي رسد گفت: فيس ليفت هاي جديد اين خودرو طراحي شده و به زودي توسط شركت هاي خودروسازي سايپا و ايران خودرو به توليد انبوه مي رسد.
وي از توليد انبوه پارس تندر90 در چند روز آينده خبر داد و افزود: وانت تندر90 نيز چند ماه آينده به توليد انبوه خواهد رسيد.
وي خاطرنشان كرد: تندر90، ون و تندر90 استيشن و تندر90 نسل دوم از ديگر فيس ليفت هاي اين خودرو به شمار مي روند كه طي سال هاي آينده به بازار عرضه مي شوند.
وي در خصوص افت كيفي اين محصول چند سال پس از توليد گفت:‌ كنترل كيفي همواره از اولويت هاي شركت هاي سازنده اين محصول بوده و هرگاه افت كيفي مشاهده شود با كاهش اين نقص برطرف شده است.
وي در خصوص مشكلات به وجود آمده در زمينه تامين قطعات خودروهاي خارجي تصريح كرد: ممكن است در حال حاضر به اندازه كافي قطعات تندر90 در بازار نباشد اما توانسته ايم با دور زدن تحريم ها و خريد از شركت هاي بين المللي خارج از حوزه آمريكا و اروپا مشكلات را تا حدودي مرتفع سازيم./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار