پروین در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

اختیارات کل فوتبال پرسپولیس را می خواهم/ انتخاب مربی با رویانیان مذاکره با من! + فیلم

عضو هئیت مدیره پرسپولیس که قرار بود به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند از بدست گرفتن اختیارات کامل مجموعه فوتبال پرسپولیس خبرداد.

علی پروین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دلم به حال رویانیان می سوزد واقعا خسته شده است در طول این مدت زحمات زیادی کشیده است اما اتفاقات حاشیه ای وی را خسته کرده است و حتی تصمیم به استعفا داشت که من منصرفش کردم/
وی ادامه داد: با رویانیان صحبت کردم و از وی خواستم مدیریت کند و همه مسائل فوتبال را به من بسپارد به شرطی در پرسپولیس می مانم که اختیار تام داشته باشم.
ميلياردي خرج نکرديم که حالا بنشينيم حاشيه ها را ببينيم

پروین افزود: رویانیان میلیارد میلیارد پول خرج کرده حالا که باید عروسی بگیریم و خوشحال باشیم نمی گذارم برود و با اختیار کامل مشکلات پرسپولیس را حل می کنم.
رويانيان بايد از جلسات حاشيه اي کم کند

وی گفت: به رویانیان گفتم از جلسات حاشیه ای کم کن و با این همه سرمربی مذاکره نکن اگر مستو که قیمتش مناسب تر است قبول کرد که با وی قرار داد می بندیم در غیر این صورت یک گزینه داخلی معرفی می کنیم.

سن سر مربيگري من گذشته حق با هواداران است

وی در مورد اعتراض هواداران گفت: آنها حق دارند سن سرمربیگری پروین گذشته است و باید فقط نظارت کند اما هر کس به هر حال موافق و مخالفت دارد به آنها حق می دهم.

کل اختيارات فوتبال را مي خواهم

وی در پایان گفت: به رویانیان گفتم مربی انتخاب کن و مذاکرات را به من بسپار اما مسئول زمین چمن و مسائل فوتبال من هستم و نمی گذارم حاشیه ها وارد این تیم شود بزودی سرمربی تیم را معرفی خواهم کرد.

براساس این گزارش ، شنیده های خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاکی از این است که متسو از حضور در ایران انصراف داده است همچنین طی 48 ساعت اینده در صورتی که از بین گزینه های خارجی از جمله کالزرون و مانوئل به نتیجه ای نرسند یکی از گزینه های داخلی از جمله مایلی کهن ، علی دایی ، افشین پیروانی و حمید درخشان بررسی خواهد شد البته بعید به نظر می رسد که هیچ یک از گزینه های داخلی حاضر به کار کردن زیر نظر علی پروین باشند./


برچسب ها: پروین ، اختیارات ، کامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۴:۴۴ ۰۷ تير ۱۳۹۱
لعنت به علی پروین درود بر سردار
آخرین اخبار