همسر شهيد عليمحمدي دقايقي پس از انتشار خبر دستگيري همه عوامل ترور همسرش؛

دشمنان بارها قصد ترور دانشمندان ما را کردند ولي موفق نشدند/انگيزه مضاعفي در دانشمندان کشور به وجود آمده است

همسر شهيد عليمحمدي با قدرداني از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي با کاري که انجام دادند انگيزه مضاعفي در دانشمندان ما ايجاد کردند.

منصوره كرمي دقايقي پس از صدور اطلاعيه دوم وزارت اطلاعات پيرامون دستگيري تروريست‌هاي وابسته به رژيم اشغالگر قدس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ضمن قدرداني از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: حقيقتا از اين موضوع خوشحالم و اميدوارم که همه عوامل، چه کساني که دستگير شدند و چه کساني که خارج از کشور هستند به سزاي اعمالشان برسند.

وي افزود: مسلما همه ما مي‌دانيم که پشت پرده تمام اين ماجراها جز آمريکا، اسرائيل، انگليس و موساد کسي ديگر نبوده و اين اقدامات با حمايت‌هاي آمريکا صورت گرفته است.

همسر شهيد عليمحمدي با بيان اينکه اينها بايد بدانند که اين روش‌ها هيچ وقت موثر واقع نخواهد شد، گفت: البته هر چند زنده بودن همسر من مي‌توانست موثر واقع شود ولي با کاري که انجام دادند انگيزه مضاعفي در دانشمندان ما ايجاد کردند به طوري که بر عليه خودشان اقدام کردند چرا که با اين اعمال جز اينکه ملت ما را تجهيز و بيش از پيش به آنها انسجام ببخشند، نتيجه‌اي نگرفتند.

همسرشهيد عليمحمدي در ادامه با بيان اينکه که اسامي خيلي از دانشمندان ما در ليست آنها قرار داشت تا با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ترور شوند، اظهار داشت: دشمنان بارها قصد ترور دانشمندان ما را کردند ولي موفق نشدند و حتي خيلي از آنها دستگير شدند و اين در حالي است که مردم ما از اين موضوع خبر ندارند.

وي همچنين دستگيري عوامل ترور دانشمندان کشورمان را باعث نااميدي کساني که به فکر سرسپردگي به دشمنان و ترور ديگر دانشمندان دانست و گفت: مطمئنا دستگيري عواملان ترور باعث ايجاد رعب و وحشت در کساني خواهد شد که به فکر خيانت به ملت و مملکت هستند و قطعا روزهاي سختي در انتظار آنها خواهد بود.

همسرشهيد عليمحمدي بار ديگر از اقدامات سربازان گمنام قدرداني و خاطرنشان کرد: اميدوارم در راهي که مي‌روند موفق باشند.

گفتي در اطلاعيه دوم وزارت اطلاعات پيرامون دستگيري تروريست‌هاي وابسته به رژيم اشغالگر قدس كه امروز (پنجشنبه) منتشر شد آمده است: از عوامل ترور شهيد دكتر علي محمدي، قبلا تنها عامل بمب‌گذاري (معدوم مجيد جمالي فشي) بازداشت شده بود؛ در سلسله عمليات اخير سربازان گمنام امام زمان(عج)، كليه‌ مزدوران و جنايتكاران دخيل در آن واقعه، اعم از عناصر شناسايي شهيد، عوامل تداركات، نيروهاي تأمين پوشش‌هاي عمليات، عوامل مراقبت مستقر در صحنه‌ عمليات و عامل اصلي فعال سازي بمب، شناسايي شده و جملگي آنها بازداشت شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار