بازیگری که برای رضایت گرفتن تلاش می کند

فیلم تلویزیونی "قصه ها و واقعیت ها" بازیگری را که برای رضایت گرفتن جهت بیرون آمدن دوستش از زندان تلاش می کند به تصویر می کشد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، فیلم تلویزیونی "قصه ها و واقعیت ها" ساخته حجت قاسم زاده اصل ساعت 22:30 امروز از شبکه آی فیلم پخش و روز بعد ساعت های 7:30 و 15:30 تکرار می شود.

مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی، مریم بوبانی،‌مجید مشیری، امیر حسین مدرس، شبنم معززی، رضا آحادی، علی صالحی، حسین سلیمانی، منوچهر علیپور، خسرو فرحزادی، شیوا خسرو مهر، نوبرقنبریان، گلاره سمندر، علی میانجی و بازیگر خردسال روژنیا قاسم زاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

قصه ها و واقعیت ها چند داستان را به صورت موازی روایت می کند که در نهایت همگی به یکجا ختم می شود. احمدی در پی احضار بی موقع رئیس اداره اش در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف می کند و کشته می شود. راننده تریلی فردی است میانسال که برای جهیزیه دخترش پول جمع می کند او از شاگردش می خواهد تقصیر را به گردن بگیرد و قول می دهد خیلی زود با گرفتن رضایت همسر مرحوم او را از حبس بیرون بیاورد اما زن رضایت نمی دهد و راننده تریلی در مخمصه می افتد تلاش برای گرفتن رضایت زن به آشنایی او با مردی دیگر می انجامد./ي2
برچسب ها: بازیگر ، فیلم ، آی فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.