سخنگوي هيئت رييسه مجلس:

با حذف تعطيلات تابستانه مجلس مخالفم/ شروع تعطيلات بهارستان از هفته آينده

سخنگوي بهارستان با ابراز مخالفت با حذف تعطيلات تابستانه مجلس گفت: تعطيلات 15 روزه مجلس ازهفته آينده شروع خواهد شد.

عبدالرضا مصري نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ضمن ابراز مخالفت با حذف تعطيلات تابستانه مجلس گفت: تعطيلات تابستاني مجلس به اين دليل است كه نمايندگان بيشتر در حوزه هاي انتخابيه خود حضور داشته و در جريان مطالبات مردم قرار بگيرند.

وي با بيان اينکه تعطيلات تابستانه مجلس به منزله تعطيلي کارنمايندگي  نيست، تصريح کرد: در اصل تعطيلات نمايندگان فرصتي براي سرکشي به حوزه هاي انتخابيه خصوصا روستاها و مناطق محروم بوده و به اين مفهوم نيست که صرفا 15 يا 30 روز کار مجلس تعطيل شود.

وي در ادامه با اشاره به برخي اظهارات مبني بر اندك بودن ساعت كاري نمايندگان مجلس تصريح كرد: مجلس دو نوع ساعت کاري دارد که يکي ساعت رسمي که همان صحن علني است، ديگري ساعت غير رسمي که نماينده موظف است در اين ساعات به طرح ها، لوايح، تحليل و تحقيق بپردازد و به عبارتي ساعت رسمي مجلس حاصل کار ساعت غير رسمي آن است بنابراين کمبودي در اين زمينه احساس نمي شود.

سخنگوي هيئت رييسه پارلمان همچنين از شروع تعطيلات تابستانه بهارستان از هفته آينده خبر داد و گفت: امسال تعطيلات يک ماهه مجلس به دو نوبت 15 روزه تقسيم شده که 15 روز اول از هفته آينده 11 تير شروع خواهد شد.

/س2

 

برچسب ها: مجلس ، تعطیلات ، بهارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار