مسكن مهر تهران هنوز بدون مصوبه

مدير كل مسكن استان تهران گفت: تا كنون هيچ مصوبه اي براي مسكن مهر تهران به ما ابلاغ يا اجرايي نشده و تا آن زمان من نمي توانم صحبتي در اين خصوص كنم.

تقي رضايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه هنوز هيچ مصوبه اي در خصوص مسكن مهر تهران ابلاغ يا اجرايي نشده است گفت: هنوز مصوبه‌ای در خصوص آغاز ساخت مسکن ویژه در مناطق حکیمیه، تهرانسر و چیتگر به ما ابلاغ نشده است و به محض اینکه این مصوبه ابلاغ شود از طریق فراخوان سازنده‌ها را برای ساخت و ساز دعوت می‌کنیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران، افزود: با وجود جلسات متعددی که برای تامین مسکن در شهر تهران با مسئولان برگزار شده است؛ اما هنوز جزئیاتی از طرح جدید مورد توافق قرار نگرفته و تصویب هم نشده است.

رضايي در ادامه توضيح داد: ساخت ۸ هزار مسکن ویژه در تهرانسر، ۲ هزار مسکن در حکیمیه و ۸۰ هزار واحد در پردیس بدون کلنگ زنی آغاز شده، گفت: شرایط تحویل واحدهای مسکونی ویژه تهران به متقاضیان بزودی مشخص می شود.

مدير كل مسكن استان تهران در ادامه تصريح كرد: محل زمین ساخت مسکن ویژه در تهرانسر ، حکیمیه و پردیس در مجموع با 90 هزار واحد مسکونی انتخاب و طراحی آن با امضای قرارداد با انبوه‌سازان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی بدون کلنگ‌زنی آغاز شده است تاکید کرد:واحدهای پردیس،حکیمیه و تهرانسر هنوز کلنگ‌زنی نشده است اما پیمانکاران آن انتخاب شده و تجهیز کارگاه شده است.

رضايي خاطر نشان كرد: بزودی شرایط واگذاری‌های مسکن ویژه تهران مشخص ودرزمان پيش فروش و صدور اطلاعيه براي ثبت نام شرايط آن را اعلام خواهيم كرد./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار