نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خاتمي يك روز به ميخ و يك روز به نعل مي‌كوبد

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با بيان اينکه خاتمي، يك روز به ميخ مي كوبد و يك روز به نعل مي‌زند، گفت: نوري و موسوي خوئيني‌ها در جدال سختي قرار دارند اما به دنبال ايجاد اختلاف بين اصولگرايان هستند.

احمد نجابت عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات قنبري در مورد نقصان مديريت اصولگرايان گفت: كارنامه منفي دوره 8 ساله اصلاحات؛ مجلس ششم، نامه جام زهر، تحصن وزرا، استانداران و نمايندگان عليه نظام و در نتيجه فتنه 88 را در خود دارد، حال اصلاحات هر افاضاتي مي خواهد بكند؛ اصولگرايان مشكلي ندارند.

وي افزود: اختلاف بين اصولگرايي و ضعف مديريتي از سوي اصلاحات يك شعار نخ نماست و اصولگرايان در مباني دفاع از انقلاب، اسلام، سيره امام(ره) و ولايت فقيه اختلافي ندارند و تنها در بعضي روش ها اختلاف نظر دارند.

نجابت با بيان اينکه خاتمي يك روز به ميخ مي كوبد و يك روز به نعل مي زند، افزود: موسوي خوئيني‌ها و نوري در جدال سختي قرار دارند كه حتي نجفي(عضو شوراي شهر) مي گويد اصلاح طلبان هيچ هماهنگي و ساختار مديريتي ندارند و در نتيجه بهتر است به اصلاح جناح خود بپردازند.

وي با توجه به اينكه اين انتخابات، اولين انتخابات رياست جمهوري بعد از فتنه 88 است گفت: نظام از حضور آن ها در انتخابات جلوگيري نمي كند اما خاتمي، كروبي، موسوي و تاج زاده كه در فتنه 88 دست داشتند بايد اعلام كنند كه اشتباه كرده اند و آيا خاتمي از مهاجراني، سروش، گنجي، افشاري و  حقيقت جو كه از كشور گريختند اعلام برائت كرده است يا خير در غير اين صورت نظام آنها را نمي پذيرد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي شرط ورود اصلاحات به انتخابات را اينگونه بيان داشت: اگر اصلاحات اختلافات بين خود را كنار بگذارند و اساسنامه و مرامنامه جديدي ارائه دهند و از نظام عذر خواهي كنند مي توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

وي خطاب به اصولگرايان تصريح كرد: اصولگرايان بايد در انتخابات وحدت داشته باشند و اين سخن که "اگر رقابت بين اصولگراها باشد رقابت پرشور مي شود"  دامي است كه اصلاح طلبان پهن كرده اند.

نجابت با اشاره به وحدت اصولگرايان در انتخابات خاطرنشان كرد: اگر 3 نفر از اصولگرايان كانديداي رياست جمهوري شوند و 1 نفر از اصلاحات كانديد شود رأي شكسته مي شود و طيف مقابل برنده خواهد شد بنابر اين با وحدت و گذشت از منافع حزبي و جناحي اصولگرايان پيروز انتخابات خواهند بود و اصلاح‌طلبان در كمين هستند تا بين اصولگرايان اختلاف ايجاد كنند.

/ش3

­

برچسب ها: فتنه ، خاتمی ، نوری ، نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار