زنجان/

ضعف پردازنده از مشخصات اصلی تبلت‌های ارزان قیمت

تبلت‌های ارزان قیمت دارای نقاط ضعف فراوانی هستند و عمده این تبلت‌ها از پردازنده‌های ضعیفی بهره می‌برند.

یک کارشناس نرم‌افزاردر زنجان در گفت وگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان گفت: امروزه تبلت‌های زیادی در مدل‌های مختلف و از طرف شرکت‌های مختلف به بازار آمده است و باعث شده تا انتخاب یک تبلت مناسب بسیار مشکل شود.

کاظمی افزود: تبلت‌های ارزان قیمت دارای نقاط ضعف فراوانی هستند و عمده آن‌ها از پردازنده‌های ضعیفی بهره می‌برند و پس از مدتی استفاده، بدنه آن‌ها خيلي سريع داغ می‌شود و به دلیل ضعف در پردازنده است که سرعت واکنش این تبلت‌ها پایین است و معمولاً پس از هر فرمان توسط کاربر چند ثانیه طول می‌کشد تا دستور وی اجرا شود و حساسیت صفحه این تبلت‌ها نیز خیلی مناسب نیست.

وی تصریح کرد: نکته بعدی در مورد اندازه صفحه نمایشگر تبلت است و باید گفت که در بازارتبلت‌هایی با صفحه 5 اینچ تا 10.1 اینچ وجود دارد و کاملا مشخص است که تبلت‌های 10 اینچی بزرگ و سنگین‌تر از سایرین هستند و حمل و نقل آن‌ها برای کاربران مشکل‌تر است و پیشنهاد ما به کاربران در این زمینه انتخاب تبلتی در اندازه 7 تا 9 اینچ است.

این کارشناس نرم‌افزار در ادامه به امکانات سخت‌افزاری تبلت اشاره وخاطرنشان کرد: مسئله بعدی در زمان انتخاب یک تبلت توجه به امکانات سخت‌افزاری آن است و مسائلی مثل نوع و قدرت پردازنده، دوربین موجود بر روی تبلت و کیفیت آن، نوع و تعداد ورودی‌های مورد استفاده از جمله موارد قابل توجه برای انتخاب تبلت است./س

برچسب ها: نقاط ، ضعف ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.