مديرعامل سايپايدك:

مراجعه مجدد خودروها به نمايندگي هاي خدمات پس از فروش كاهش يافت

مديرعامل شركت سايپايدك از برنامه ريزي براي توسعه خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان خبر داد و گفت:مهمترين وظيفه مجموعه خدمات پس از فروش سايپا ارائه راهكار و ايجاد زمينه هاي خدمت رساني به مشتريان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدحسن گرمان اظهار داشت: سایپا با در اختیار داشتن 53 درصد از سهم بازار خودرو کشور و عرضه خدمات در ۷۳۸ نمایندگى فعال فروش و خدمات پس از فروش، برترين خودروساز داخلي در جلب رضايت مشتريان است و همين امر موجب شده مسئوليت هاي ما دوچندان شود.

 وي گفت: افزايش 20 درصدي توسعه نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش، افزايش تعداد شهرهاي تحت پوشش به 290 شهر، افزايش فروش قطعات يدكي به ميزان 55 درصد جز مهم ترين اقدامات شبكه خدمات پس از فروش سايپا است.

 وي تضمين قطعات خودروهاي توليدي در شبكه خدمات پس از فروش را يكي از بزرگ ترين اقدامات شبكه دانست و تصريح كرد: بعلت کیفیت بالای قطعات يدكي، میزان مراجعه مشتری و برگشت تعمیرگاهی خودروها كاهش يافته است.

 گرمان افزود: هم اكنون گروه خودروسازى سایپا در بین خودروسازان داخلى داراي بهترين عملكرد بوده و همين موجب شده كه برنامه ريزي ها براي حفظ اين جايگاه و ارتقا آن گسترش يابد.

 ويسايپا را یک سازمان توسعه یافته دانست و خاطرنشان كرد: با افزایش سهم فروش نمایندگی ها و کاهش تمرکز فروش علاوه بر رضایت شبکه نمایندگی ها، افزایش رضایت مشتریان نیز حاصل شده که این مورد در نتایج رضایت مشتریان از خدمات فروش در دوره هشتم ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نمایان است.

 مديرعامل شركت سايپايدك و معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: با توجه به اینکه فضای کسب و کار خودرو در سالیان اخیر رقابتی تر شده و نیاز به شناخت بهتر بازار و مشتری و ارائه محصولات جدید و با تکنولوژی روز بیش از پیش حائز اهمیت است گروه خودروسازی سایپا مدیریت انتظارات مشتریان و گسترش خدمات فروش و پس از فروش و همچنین توسعه محصولات را جزو برنامه های اصلی خود قرار داده است./س

برچسب ها: سایپا ، نمایندگی ، خودرو ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار