شکست سناريوي کشته سازي غرب در سوريه

شبکه تلويزيوني الاخباريه گزارش داد: سناريوي کشته سازي غربي ها در سوريه با هدف تغيير نظام اين کشور به شکست انجاميده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه ؛ به گزارش اين شبکه،اتهامات،توطئه سياسي،اقتصادي و رسانه اي عليه دولت و ملت سوريه در تاريخ بي سابقه است. دروغپراکني ها و اخبار دروغ شبکه هاي تلويزيوني الجزيره و العربيه عليه اوضاع جاري در سوريه ادامه دارد.

 اين شبکه ها  اتهامات بي پايه و اساس را عليه ارتش سوريه طرح مي کنند. جنايات الحوله و تريمسه تشابهات زيادي دارد. اين دو جنايت قبل از نشست شوراي امنيت درباره تصميم گيري در خصوص سوريه رخ داده است.

گروه هاي مسلح تروريست قبل از هر نشست شوراي امنيت جنايات زشتي عليه مردم سوريه مرتکب مي شوند و نيروهاي امنيتي اين کشور را به ارتکاب اين جنايت ها متهم مي کنند. هدف اين تروريست ها شوراندن افکار عمومي و فراهم کردن زمينه براي مداخله خارجي در سوريه است.

 جنايتي که در روستاي تريمسه در استان ريف حماه رخ داد با هدف اعمال فشار بر اعضاي شوراي امنيت صورت گرفت تا ديدگاه خود را درباره اوضاع جاري در سوريه تغيير دهند و تصميم شديدي عليه نظام اين کشور اتخاذ کنند ولي اين تلاش تروريست ها و حاميان منطقه اي و بين المللي آنها به مانند تلاش هاي گذشته به شکست انجاميد.

جهاد مقدسي سخنگوي وزارت خارجه روسيه به خوبي ابعاد جنايت تريمسه را تشريح کرد.
وي در کنفرانس خبري خود با اشاره به اين که نيروهاي دولتي در اين روستا از بالگرد،توپ و تانک براي مقابله با تروريست ها در روستاي تريسمه استفاده نکردند، افزود جنايت رخ داده در اين روستا ناشي از حمله گروه هاي مسلح تروريست به مردم بي پناه بوده است و نيروهاي امنيتي تنها با گروه هاي مسلح مقابله کردند.

برچسب ها: سوریه ، کشته سازی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار