مربي استقلال تمام برنامه هاي تاكنيك را ديكته مي كند

مجيد صالح، مربي تيم استقلال، به عنوان دستيار اول اميرقلعه نوعي معرفي شده است، اين مربي كه در تمرينات نيز نقش عمده اي را ايفا مي كند، نفر اول و مورد اعتماد سرمربي تيم استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اميرقلعه نوعي در بازي با آلومينيوم، شرايط حضور روي نيمكت تيمش را ندارد و اين شرايط در بازي بعدي استقلال نيز حاكم است اما سرمربي تيم استقلال وضعيت را تغيير داده است و در نظر دارد از مجيد صالح در شرايط خاص استفاده كند و اين مربي، سرمربي استقلال در دو بازي آينده است كه جانشين امير قلعه نوعي در تيم مي شود و جاي وي روي نيمكت مي نشيند.

گفتني است، اين مربي كه سال قبل در تيم سايپا به عنوان سرمربي فعاليت داشت در فصل جاري آبي ها را همراهي مي كند و دستيار اميرقلعه نوعي است.

شايان ذكر است: اين مربي در تمرينات با تاكتيك هاي تيم در روز بازي آشنا شده است و قرار شده بدون همراهي قلعه نوعي تيم را هدايت كند زيرا سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است كه مجيدصالح با شرايط تيمي آشناست و مي تواند، هدايت كننده اصلي آبي ها در غياب سرمربي تيم باشد.

از طرف اميرقلعه نوعي با توجه به محروميت كه از سوي كميته انضباطي با آن روبرو شده است، قصد دارد شرايط را طوري پيش ببرد كه دستيارانش بتوانند با حمايت وي تيم را هدايت كنند./مح
برچسب ها: صالح ، استقلال ، آلومینیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار