با توجه به فرصت اندک تا برگزاری رقابت های لیگ برتر//نیمکت 5 تیم هم چنان خالی است!!!!!

در شرایطی که کمتر از 70 روز تا شروع رقابت های لیگ دوازدهم باقی مانده تنها 13 تیم لیگ برتری شرایط مشخص در این رقابت ها را دارند و سرمربی تیمشان مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تا شروع بازی های دوازدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر فاصله کمی باقی مانده است و تنها 13 تیم از 18 تیم لیگ برتری توانسته سرمربی تیمشان را مشخص کنند.

در این گزارش آمده است تیم تراکتورسازی تبریز که توانست با هدایت امیر قلعه نوعی نائب قهرمان لیگ برتر شود به دلیل اتفاقات موجود بین باشگاه تراکتور با قلعه نوعی این تیم در بلا تکلیفی به سر می برد.

علی دایی، گونش و یک مربی کرواتی از گزینه های اصلی برای هدایت تراکتور هستند. البته مسئولان این باشگاه به صورت مخفی با دیگر گزینه های خود در حال مذاکره هستند.

تیم فجر سپاسی شیراز دیگر تیمی است که در بلا تکلیفی به سر می برد با وجود این که مسئولان این باشگاه با پیروانی و یاوری برای مربیگری این تیم مذاکره ای نداشته طبیعی است که برای فصل بعد شاید به دنبال جذب یک مربی دیگر برای هدایت تیم فجر باشند. با توجه به مشخص نشدن مالکیت باشگاه فجر این تیم هنوز نتوانسته تیم را برای فصل بعد ببندد و وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این گزارش حاکی است، تیم راه آهن شهر ری هم در وضعیت پیچیده و مجهولی قرار دارد و مالکان این باشگاه نتوانستند از پس مخارج این باشگاه برآیند نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی برای این تیم خواهد افتاد و مشخص نیست چه کسی برای فصل بعد روی نیمکت این تیم می نشیند.

تیم ملوان انزلی دیگر تیم بلاتکلیفی است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند هم چنین با واگذاری 51 درصد امتیاز این باشگاه باید دید که آیا پور غلامی در این تیم باقی می ماند یا کسی که امتیاز این باشگاه را می خرد به دنبال جذب یک مربی دیگر است. اما با توجه به حفظ صالح نیا مدیر عامل تیم ملوان پیش بینی می شود که پورغلامی هم به عنوان سرمربی دوباره در تیم باقی بماند.

لازم به ذکر است که تیم گهر زاگرس دورود آخرین تیمی است که حضورش در لیگ برتر قطعی شد که البته پیش از راه یابی به لیگ برتر بحث واگذاری امتیازش مطرح بود داود مهابادی که سرمربی تیم گهر زاگرس را بر عهده داشت بعد از راه یابی این تیم به لیگ برتر از تیم جدا شد و هنوز باشگاه به دنبال سرمربی این تیم است و هر خریدار این باشگاه یک گزینه متفاوت از انتخاب مربی برای این تیم دارد.

شایان ذکر است که تیم سپاهان اصفهان با قهرمانی در لیگ برتر و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ترجیح داد که دوباره با ازلاتکو کرانژار تمدید قرارداد کند تا این مربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برای فتح جام های دیگر باشد./تیم استقلال تهران هم با جدایی مظلومی به دنبال سرمربی این تیم است که امیر قلعه نویی نیز یکی از گزینه های اصلی برای سرمربی این تیم می باشد که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است تیم صبای قم برای جایگزینی عبدالله ویسی گزینه های خوبی را در اختیار داشت که در نهایت هدایت این تیم به یحیی گل محمدی سپرده شد.

در ادامه مسئولان تیم نفت تهران با جدایی حسین فرکی منصور ابراهیم زاده را برای هدایت این تیم در لیگ دوازدهم انتخاب کرد.

لازم به ذکر است که باشگاه ذوب آهن اصفهان با جدایی منصور ابراهیم زاده رسول کربکندی را جایگزین وی کرد تا شاید این مربی به این باشگاه که درگیر مشکلات مالی است سر و سامانی دهد.

تیم داماش گیلان پس از جدایی تارتار در اولین اقدام امیر هرندی را انتخاب کرد تیم سایپا البرز پس از جدایی مجید صالح با هدایت مجتبی تقوی به میدان رقابت های لیگ دوازدهم خواهد رفت.

این گزارش حاکی است که مدیران باشگاه مس کرمان ترجیح دادند که با ابراهیم قاسمپور برای فصل بعد هم تمدید قرارداد کنند و این تیم حتی در حال جذب بازیکنان خارجی به تیم می باشد نفت آبادان دیگر؟ تیمی است که وقتی بقای خود در لیگ برتر را دید مسئولان این باشگاه را بر آن داشت تا با آلبرتوکاستا تمدید کنند و این مربی برای فصل بعد نیز باقی بماند.

مدیران باشگاه فولاد خوزستان بعد از جدایی مجید جلالی بعد از 4 سال از تیم حسین فرکی را برای رقابت های لیگ برتر فصل دوازدهم برروی نیمکت باشگاه نشاندند همچنین این تیم با عبدالله کرمی تمدید کرد و عباس پور خسروانی از تیم شاهین بوشهر که به لیگ دسته اول سقوط کرده بود را به این تیم جذب کرد.

تیم سرخپوشان پایتخت در حال حاضر در شرایط نامشخص قرار دارند و با توجه به قرارداد دوساله دنیزلی در فصل قبل این مربی ترکیه ای برای فصل بعد هم هدایت این تیم را برعهده دارد تا این بار پرسپولیس بتواند بعد از ناکامی خود در لیگ گذشته فصل موفقی را در لیگ دوازدهم پشت سر بگذارد.

گفتنی است که تیم پیکان تهران عبدالله ویسی را جایگزین فرهاد کاظمی کرد تا این مربی بتواند این تیم تازه راه یافته به لیگ برتر را به جایگاه خوبی در رقابت های فصل دوازدهم برساند همچنین آلومینیوم هرمزگان بعد از راهیابی به لیگ برتر با اکبر میثاقیان تمدید کرد تا وی در بندر عباس تیمی بسازد که در لیگ دوازدهم پدیده شود./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار