دختر جوان طعمه باند سارقان بود

زن جوان افراد پولداري را كه براي معامله ملك به بنگاه املاك محل كارش مي‌آمدند، شناسايي و به دستور سركرده باند با آنها ارتباط دوستي برقرار و به منازل آنها رفت و آمد مي‌كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندي پيش مردي با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران با ارائه شكايتي گفت، از صندوق عقب خودرويش گذرنامه و تعدادي چك به ارزش 500 ميليون تومان به سرقت رفته است.

در حالي كه تحقيقات ماموران در اين باره آغاز شده بود، افراد ديگري نيز با حضور در مركز پليس شكايت‌هايي ارائه و عنوان كردند، پول، چك و گوشي تلفن همراهشان از صندوق عقب خودروهايشان دزديده شده است.

در ادامه تحقيقات، ماموران اطلاع يافتند تعدادي از چك‌هاي دزديده شده شاكيان در بازار نقد شده است.

دو برادر چك‌هاي دزدي مي‌فروختند

در اين مرحله، خريداران چك‌هاي دزدي به پليس آگاهي احضار شده و در بازجويي گفتند از مسروقه بودن چك‌ها بي‌اطلاع بوده و از طريق واسطه‌هايي آنها را خريده و با افراد ديگر معامله كرده يا كالا خريده‌اند.

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد چك‌هاي مسروقه را دو برادر كه در زمينه كيف‌قاپي، سرقت و خريد و فروش انواع مواد مخدر داراي سابقه كيفري هستند، به مردم فروخته‌اند.

به اين ترتيب ماموران با تلاش گسترده، مخفيگاه اين دو برادر را در يكي از محله‌هاي شرق تهران شناسايي كردند و با حضور در محل وقتي متوجه شدند، آنها چند روزي است به خانه‌شان نيامده‌اند، پدر متهمان و نيز همسر يكي از آنها را با قرار قانوني بازداشت و به پليس آگاهي منتقل كردند.

اين افراد در بازجويي اعتراف كردند خانوادگي در زمينه كيف‌قاپي، سرقت كارت اعتباري بانكي و اموال صندوق عقب خودروها، فروش اموال دزدي و تهيه و فروش انواع مواد مخدر فعاليت دارند. در ادامه معلوم شد، عروس خانواده علاوه بر ارتكاب به اين جرايم، در نقد كردن چك‌هاي مسروقه نيز با همسرش همكاري مي‌كند. در ادامه دو عضو فراري اين باند چند هفته پيش همراه يكي از دوستانشان در يكي از محله‌هاي جنوبي شهر دستگير شدند.

اعتراف سارقان جاعل

دو برادر سارق و دوستشان در بازجويي اعتراف كردند پس از آزادي از زندان با تشكيل يك گروه جديد، سرقت و تهيه و توزيع مواد مخدر را از سر گرفته‌اند و مدارك مسروقه مردم و چك‌هاي آنها را به جاعلان فروخته‌اند.

در حالي كه تحقيقات براي رازگشايي از ديگر جرايم متهمان ادامه داشت، دو روز پيش آنها اعتراف كردند اموال منازل افراد پولدار را هم دزديده‌اند.

افراد پولدار در دام تبهكاران

يكي از متهمان با اشاره به نحوه سرقت‌هايشان گفت: سركرده باند مدتي قبل از دستگيري، با يك دختر جوان كه در يك بنگاه املاك در شرق تهران كار مي‌كرد، ارتباط دوستي پيدا كرد و اين دختر جوان نيز يكي از اعضاي گروهمان شد.

وي اضافه كرد: زن جوان افراد پولداري را كه براي معامله ملك به بنگاه املاك محل كارش مي‌آمدند، شناسايي و به دستور سركرده باند با آنها ارتباط دوستي برقرار و به منازل آنها رفت و آمد مي‌كرد.

متهم يادآور شد: طبق نقشه پس از ورود دختر جوان به خانه مردان پولدار، من و ديگر اعضاي باند ساعتي بعد با ادعاي اين كه برادر يا شوهر دختر جوان هستيم، به زور وارد خانه مي‌شديم.

وي افزود: صاحبخانه‌ها را بشدت كتك زده و پس از بستن دست و پايشان، آنها را در اتاق زنداني مي‌كرديم. سپس پول، طلا و اموال قيمتي خانه را دزديده و متواري مي‌شديم.

متهم اضافه كرد:در تماس تلفني، مالباخته‌ها را تهديد مي‌كرديم در صورت شكايت، جان خود و اعضاي خانواده‌شان را خواهيم گرفت و آنها از ترس شكايت نمي‌كردند.

در پي اعتراف مرد متهم، ديگر همدستانش هم در بازجويي به همكاري با او در سرقت اموال افراد پولدار و زنداني كردن آنها در منازلشان اعتراف كردند، اما سركرده باند در اين باره سكوت كرد.

بنابر اين گزارش، تحقيقات تكميلي از متهمان براي دستگيري دختر سارق كه با اين باند همكاري داشته، آغاز شده است.

برچسب ها: سارق ، حادثه ، دختر ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار