به بهانه حضور در نمايش "كلمه سكوت كلمه "به كارگرداني مائده طهماسبي؛

امير حسين رستمي:رئاليته اپيزود ما نسبت به ديگر اپيزودها بالاتر است

رئاليته اپيزود مربوط به ما در نمايش،نسبت به دو اپيزود ديگر با توجه به موقعيت هاي متنوع حاكم در فضاي كار و زاويه هاي ديد مختلف بسيار بالاتر است.

اميرحسين رستمي بازيگر نمايش كلمه،سكوت، كلمه كه قرار است به كارگرداني مائده طهماسبي از شهريورماه به صحنه برود،درخصوص نقشش در اين اثر به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:ما در يكي از اپيزودهاي اين نمايش حضور داريم كه با وجود فانتزي بودن آن نسبت به اپيزودهاي ديگر نمايش از رگه هاي فانتزي به شدت كمتري برخوردار است.
وي افزود:در اپيزودهاي ديگر اين نمايش به دليل نوع ديالوگ ها و گريم ها بيش از 90 درصد فانتزي دخيل است،اما اپيزودي كه من در آن حضور دارم رئاليته بالاتري دارد.
رستمي تصريح كرد:در اين اپيزود گاه شرايط به صورت ثابت است و به اصطلاح فريز مي شود در اين هنگام به بيننده يك كد داده مي شود كه او سرانجام اين موقعيت ها را تعديل كند.
اين بازيگر ادامه داد:من به تازگي با "ديويد آيوز" نويسنده اين اثر آشنا شدم؛اين نمايشنامه نويس برروي اين موضوع تمركز مي‌كند كه به طور مثال اگر اين اتفاق نمي افتاد،چه رويدادي جايگزين آن خواهد شد و موقعيت ها چگونه خواهد بود.
وي با اشاره به اين كه در اين اپيزود به 2 شخصيت و كاراكتر حاضر در صحنه از چند زاويه مختلف نگاه مي شود،اظهار كرد:اين جزئيات دائم درحال بيان اين مطلب است كه در هر شرايطي ممكن است،يك اتفاق به گونه اي ديگر روي دهد و اين امكان وجود دارد.
رستمي كه پيش از اين حضور او را در نمايش "كمي بالاتر" به كارگرداني "آروند دشت آراي" شاهد بوديم،در خصوص تفاوت هاي اين دو نقش بيان كرد:كاراكتري كه در آن نمايش داشتم به شخصيت خودم بسيار نزديك بود؛زيرا من علاقه خاصي به فضاي كمدي دارم.
وي افزود:در آن نمايش پيش از من قرار بود "رضا عطاران" حضور داشته باشد و به همين خاطر آن نقش،يك بازيگر كمدي احتياج داشت، ايفاي آن براي من درو از ذهن و سخت نبود اما در اين نمايش فضايي متفاوت حاكم است./ه
برچسب ها: رستمی ، رئالیته ، اپیزود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار