منتظري بدليل مصدوميت زانو حذف شد

2 بازيكن جانشين جباري و مدافع استقلال

2 بازيكن تيم استقلال به فاصله چند ساعت به بازي نزديك به نيمه شب در هفته دوم ليگ از فهرست آبي ها حذف شدند و 2 بازيكن ديگر جاي آنها را در فهرست استقلال پر كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال در حالي به مصاف سايپاي كرج مي روند كه پژمان منتظري مدافع اصلي اين تيم از فهرست امير قلعه نوعي خارج شد.

در حاليكه تصور مي شد وي به خط دفاعي آبي ها باز مي گردد شرايط را براي اين بازيكن دچار تغيير شد و وي بازي هفته دوم را از دست داد.

اين بازيكن در تمرينات تيم استقلال از ناحيه زانو دچار مشكلات جدي شد و به همين دليل سرمربي تيم اعلام كرد ترجيح مي دهد به پاي اين مدافع فشار وارد نشود و وي براي يك بازي به استراحت بپردازد.

گفتني است ، مجتبي جباري نيز بدليل عدم آمادگي براي همراهي تيم استقلال از جمع نفرات تيم جدا شد. وي حتي به دليل تمرينات بدنسازي در تمرينات گروهي اين تيم پيش از بازي نيز حضور نداشت و به همين دليل از همراهي آبي ها محروم شد.

شايان ذكر است ، امير قلعه نوعي در حاليكه نام دو بازيكن اصلي تيم را از فهرست خارج كرد نام دو بازيكن ديگر تيم را در فهرست قرارداد. فريدون زندي هافبك آبي ها كه در بازي اول غايب بود در اين بازي به تركيب باز مي گردد.

از طرفي جواد نكونام نيز جزو 18 نفر است و نامش در بين نفرات تيم قرار دارد اين دو بازيكن در فهرست تيم جاي منتظري وجباري را گرفتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار