مطهري مطرح كرد

مخالفت كمسيون فرهنگي مجلس با توليد فيلم سينمايي"لاله"

يك عضو کميسيون فرهنگي مجلس از مخالفت صريح اعضاي كمسيون فرهنگي مجلس با توليد فيلم "لاله" خبر داد.

علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از ساخت پروژه لاله گفت: موضوع پروژه لاله در کميسيون فرهنگي مطرح شده و درحال پيگيري است چرا که بنده و اعضاي اين کميسيون با ساخت چنين پروژه اي مخالف هستيم.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس تصريح کرد: سابقه غيرقانوني کارگردان و محتواي سطحي اين پروژه به هيچ وجه دليلي موجهه براي ادامه و ساخت پروژه لاله نيست چرا که ساخت فيلم‌هاي مبتذل از سوابق‌ سازنده پروژه لاله بوده و محتواي آن نيز ارزش پيگيري ندارد.
 
مطهري با بيان اينکه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي موضوع ساخت پروژه لاله را پيگيري و مراتب مخالفت و اعتراض کميسيون را اعلام شده است، خاطرنشان كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد در مورد ساخت پروژه لاله تجديد نظر کند.

گفتني است؛ طي روزهاي اخير توليد فيلم سينمايي "لاله" که با موضوع سرگذشت يک دختر ايراني كه قهرمان رالي است، با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد تومان به يک کارگردان ايراني الاصل هاليوودي سپرده شده و اين در حالي است كه اين كارگردان كارنامه درخشان و قابل تاملي در زمينه توليد آثار سينمايي ندارد!

انتهاي پيام/پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار