بدترين زمان اكران در طول تاريخ نصيبم شد

بعد از چهار سال انتظار براي اكران بدترين زمان اكران در طول تاريخ نصيب فيلم من شد و در نهايت حوزه هنري با اكران آن موافقت نكرد.

داود توحيدپرست كارگردان فيلم سينمايي "نامزد آمريكايي من" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "نامزد آمريكايي" من داستان زندگي دختري زيبا و ثروتمند است كه فكر مي‌كند بچه هاي جنوب شهر به هيچ  دردي نمي خورند.

وي ادامه داد: اين فيلم قصه بسيار جذابي براي نسل جديد دارد كه اگر تبليغات خوبي براي آن صورت گرفته و اطلاع دهي مناسبي در خصوص فيلم انجام شود مخاطب نيز از فيلم استقبال مي كند.

اين كارگردان ادامه داد: اين فيلم حرف هاي بسياري براي گفتن دارد و مي‌تواند به راحتي با مخاطب خود ارتباط برقرار كند گرچه حوزه هنري اكران اين فيلم را تحريم كرد اما قصه جذاب نامزد امريكايي من كشش جذب مخاطب بيشتر را نيز دارد.

توحيدپرست در پاسخ به اينكه تبليغات چقدر در فروش يك فيلم تاثيرگذار است، اظهار داشت: تبليغات يكي از اركان تشكيل دهنده در فروش يك فيلم است وقتي بيلبوردها، تيزرها بتوانند اثر يك هنرمند را به مخاطب نشان دهند آن هنگام مخاطب به راحتي مي‌تواند تصميم بگيرد كه چه فيلمي را براي ديدن انتخاب كند.

وي به بدترين زمان ممكن براي اكران نامزد امريكايي من اشاره كرد و گفت: ماه مبارك رمضان بدترين زمان ممكن براي اكران اين فيلم است اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه با توجه به صحبت هايي كه در خصوص طرح ويژه اكران ماه مبارك رمضان بيان شده است فيلم من تنها فيلم اكران شده در ايام ماه مبارك رمضان است.

اين كارگردان با نارضايتي از زمان اكران اثر خود گفت: "نامزد آمريكايي من" با مشكلات و گرفتاري هاي بسيار سرانجام پس از 4 سال فرصت اكران پيدا كرد اما به جرات مي توانم بگويم پس از اين همه سال انتظار در طول تاريخ سينماي مملكت مان بدترين زمان اكران به اين فيلم اختصاص داده شد.

توحيد پرست كه چند روز گذشته فيلمش اكران شده به همراه مخاطبان به تماشاي فيلم نشسته و با رضايت بيان كرد: من به همراه مخاطبان به تماشاي اين فيلم نشسته ام و احساس مي كنم تماشاگر از تماشاي فيلم ناراحت نيست.

وي همچنين به استقبال مخاطب از فيلم اشاره كرد و ادامه داد: قصه فيلم كشش جذب مخاطب را داشته و توانايي جذب مخاطب بيشتر را نيز دارد.

*تبليغات ما محدود است
توحيدپرست به محدود بودن تبليغات اين فيلم اشاره كرد و گفت: گرچه تبليغات اين فيلم محدود است اما اميدوارم با حمايت هاي پخش كننده و تهيه كننده اين فيلم تبليغات و تيزرهاي تلويزيوني در خصوص اين فيلم صورت گيرد تا فيلم با استقبال مخاطب بيشتر و فروش قابل توجه روبرو شود.

*گفته تهمينه ميلاني در خصوص پيام يك فيلم در ذهنم ماندگار شده

وي به گفته اي از سوي تهمينه ميلاني اشاره كرد و افزود: تهمينه ميلاني مي‌گويد فيلم بايد پيام و حرفي براي گفتن داشته باشد و من با نظر او موافق هستم من هنر را براي اين مي‌خواهم كه با مردم در ميان بگذارم و به مخاطب اجازه دهم تا به آن كار فكر كند و اگر فيلم را دوست داشت آن را بپذيرد.

*توحيد پرست از حوزه هنري گلايه كرد

توحيد پرست همچنين با ابراز گلايه مندي از تحريم فيلم توسط حوزه هنري گفت: تعجب مي كنم چرا حوزه هنري كاري انساني را تحريم كرده است با توجه به اينكه اين فيلم در بخش خصوصي ساخته شده است.

*اكران "نامزد آمريكايي من" بعد از ماه مبارك ادامه پيدا كند

كارگردان فيلم سينمايي "نامزد آمريكايي من" گفت: من در آنچه كه در ذهنم براي ساخت اين اثر داشتم موفق عمل كرده ام، اما اي كاش سازمان سينمايي و مسئولان اجازه داده و شرايطي فراهم كنند تا اين فيلم بعد از ماه مبارك رمضان نيز ادامه پيدا كند.

*"نامزد آمريكايي من" بيش از فيلم هاي عيد فطر خواهد فروخت

وي اظهار داشت: اگر تبليغات خوبي در خصوص اين فيلم صورت پذيرد شك ندارم از فيلم هايي كه براي عيد فطر اكران مي شوند اين فيلم بيشتر فروش داشته باشد.

*4 سال انتظار براي اكران "نامزد آمريكايي من"

توحيد پرست به اكران فيلم پس از چهار سال اشاره كرد و گفت: شرايط ويژه اين فيلم را درك كنيد گنامزد آمريكايي من" چهار سال منتظر اكران بوده و توانايي جذب انبوه مخاطب را دارد.

*توحيدپرست از شايعات بچه هاي جواديه مي گويد

كارگردان فيلم سينمايي "نامزد آمريكايي من" به شايعات پيش آ‌مده هنگام اكران اين فيلم اشاره كرد و گفت: من نيز گفته هايي در خصوص اينكه بچه هاي جواديه از متلك هاي بازيگر نقش اول فيلم ناراضي هستند و مي خواهند با شهرزاد كمال زاده بازيگر نقش اصلي فيلم برخورد كنند؛شنيده ام./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار