دستگيري زوج سارق طلافروشي

رييس کلانتري 127 ظهر امروز از دستگيري زوج سارق در محله نارمک خبر داد و گفت: اين دو متهم دقايقي پس از سرقت از يک طلافروشي دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرهنگ رضا جوانمرد، رييس کلانتري 127 نارمک، با اشاره به دستگيري يک زوج سارق در محدوده نارمک به تشريح جزييات پرونده اين متهمان پرداخت.
اين مقام انتظامي در توضيح دستگيري متهمان گفت:" روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در ميدان "نبوت" متوجه فرار يک زن و مرد در ضلع شرقي ميدان مي شود که بلافاصله هر دو نفر را متوقف کرده و از آنها جوياي علت فرار مي شوند.

وي افزود:" در همين زمان فردي خود را سراسيمه به ماموران رسانده و با عنوان اينکه مالک يک مغازه جواهرفروشي در ميدان نبوت است، اعلام مي دارد که اين زن و مرد به بهانه خريد طلا وارد مغازه وي شده اند ولي با سوء استفاده از غفلت وي مقاديري طلا ربوده و فرار کرده اند.
سرهنگ جوانمرد تصريح کرد:" بلافاصله هر دو متهم به همراه شاکي به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي قرار مي گيرند که متعاقب آن هر دو نفر به جرم خود مبني بر سرقت طلاهاي مالباخته اقرار کرده و در بازرسي از وسايل همراه آنها مقداري طلا و جواهر کشف که در ارزش گذاري از سوي کارشناس پليس 20 ميليون تومان تخمين زده شد.

رييس کلانتري 127 نارمک با بيان اين موضوع که هر دو متهم که "ساناز" و "فاروق" نام داشتند به پايگاه چهارم پليس آگاهي منتقل شده اند گفت:" فروشندگان کالاهاي لوکس و قيمتي همچون طلا و جواهر حتي الامکان بايد سعي کنند که با استفاده از دوربين هاي مداربسته و همچنين درهاي اتوماتيک که به وسيله ريموت کنترل باز و بسته مي شوند، امنيت داخل فروشگاه خود را تامين کنند تا سارقان نتوانند از غفلت مالکان استفاده کرده و دست به سرقت بزنند./ف
برچسب ها: زوج سارق ، طلافروشی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار