همدان/

50 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند

مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: امسال 51 هزار و 55 نفر از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.





به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر روشنایی با بیان اینکه امسال تعداد 51 هزار و 55 نفر از موزه دفاع مقدس بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: این تعداد بازدیدکننده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 13 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: از تعداد کل بازدید کنندگان 17 هزار و 664 نفر به صورت رایگان از این موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند ضمن اینکه موزه دفاع مقدس همدان به طور متوسط در هر روز میزبان 425 نفر از اقشار مختلف بوده است.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان افزود: همچنین تعداد 16 هزار و 180 نفر از بازدیدکنندگان با تخفیف 50 تا 80 درصدی پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه بازدیدها در قالب گروهی و یا انفرادی صورت گرفته است، اعلام داشت: طبق آمار از 13 استان کشور کاروان‌هایی از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

روشنایی خاطر نشان کرد: گروه‌های خارجی از کشورهای آلمان، بوسنی و هرزگوین، فرانسه، ایتالیا و همچنین ورزشکاران مسابقات صخره نوردی آسیا از 10 کشور که اخیراً به میزبانی استان همدان برگزار شد، از بزرگ‌ترین موزه دفاع مقدس کشور بازدید کردند.

وی یادآور شد: اجرای آبنمای موزیکال موزه که در روزهای جمعه و شب‌های اعیاد اجرا می‌شود و طی آن یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس، معرفی و پخش تصاویر شهدا، سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به همراه سرودهای ملی و سرودهای ویژه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است که در کنار این موارد لیزر و آبنما هم اجرا می‌شود.

مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس همدان یادآور شد: موزه دفاع مقدس در طول مدت این چهار ماه میزبان برنامه‌های پدران آسمانی، یادواره شهدای گردان 154 از لشگر 32 انصارالحسین، یادواره شهدای مخابرات، رونمایی از کتاب "معلم مدرسه عشق" و... بوده است ضمن اینکه تعدادی از مدیران ارشد استان‌ها در قالب گروه‌های تخصصی از هفت استان به منظور الگوبرداری و بازدید از عملکرد موزه و نحوه ساخت و تکمیل پروژه از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند./ج1

برچسب ها: همدان ، مقدس ، اعیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.