فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تلاش اصلاح‌طلبان براي رسيدن به اجماع

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات گفت: هدف اصلاحات چيزي فراتر از پرداختن به ياوه گويي‌ها و حاشيه‌سازي‌ها است، اصلاح‌طلبان در حال حاضر تلاش مي‌کنند تا با يکديگر به اجماع دست يابند.

محمد زارع فومني دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: برخي از چهره‌هاي تندرو با هدف ايجاد اختلاف و تفرقه درون نظام نفوذ پيدا کرده‌اند چراکه اين افراد دست نشانده اپوزسيون غرب بوده و صدايشان از بلندگوي اصلاح‌طلبان فتنه گر  بلند مي‌شود.

وي با بيان اينکه تمام احزاب و گروه‌ها بايد به دنبال اعتدال و وحدت در راستاي اهداف نظام گام بردارند، تصريح کرد: من معتقدم تا زماني که بين اصلاح‌طلبان يا اصولگرايان، اعتدال و وحدت نباشد نه تنها آرمان‌هاي انقلاب و انديشه‌هاي آمام(ره) تحقق پيدا نمي‌کند بلکه شکاف عميق و هرچه بيشتر بين احزاب و تشکل‌هاي سياسي با نظام ايجاد مي‌شود و  اصلاحات هم هرگز به دنبال اين موضوع نيست.

فومني ادامه داد: افرادي که براي حذف چهره‌هاي احزاب مختلف تلاش مي‌کنند هرگز موفق نخواهند شد چرا که توطئه آنها بالاخره روزي گريبان خودشان را خواهد گرفت.

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينکه اصلاحات با اظهارنظرهاي اپوزيسيون غرب و فتنه‌گران شکل نگرفته که با ادعاهاي آنها از بين برود، اظهار داشت: هدف اصلاحات چيزي فراتر از پرداختن به ياوه گويي‌ها و حاشيه‌سازي‌ها است، اصلاح‌طلبان در حال حاضر تلاش مي‌کنند تا با يکديگر به اجماع دست يابند.

فومني اذعان داشت: چهره‌هاي جريان‌هاي تندرو از ابتدا هم با اصلاح‌طلبان نبوده‌اند بلکه آنها از عنوان اصلاحات سوء استفاده کرده و اهداف خود را از طريق اصلاحات دنبال مي‌کنند.

وي اعتدال، توسعه و سازندگي را شعار اصلاح‌طلبان عنوان و خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان واقعي با هدف سازندگي در چارچوب قانون اساسي در راستاي اهداف نظام، امام(ره) و انقلاب حرکت مي‌کنند.

انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار