اسفناني:

رسيدگي قوه قضاييه به پرونده فساد مالي بزرگ بدون اغماض و قاطع بود

سخنگوي كميسيون قضايي و حقوقي مجلس با اشاره به صدور حكم متهمان پرونده فساد مالي بزرگ گفت: اين احكام نشان داد كه عملكرد دستگاه قضا در برخورد با اين پرونده قاطعانه و بدون اغماض بود.

محمد علي اسفناني نماينده مردم اصفهان، فريدون‌شهر و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به حكم صادر شده براي متهمين فساد بزرگ مالي گفت: صدور اين حكم از سوي قوه قضائيه جنبه تنبيهي داشته و موجب خواهد شد تا از اين پس احدي اجازه انجام چنين تخلفاتي در سطح جامعه را به‌ خود بدهد.

وي در ادامه افزود: افشاي ابعاد گسترده پرونده فساد بزرگ مالي نوعي ناامني فكري در جامعه ايجاد كرده بود و لذا مردم با حساسيت خاصي اين پرونده را دنبال مي كردند و خوشبختانه قوه قضاييه توانست سربلند از اين آزمون بيرون بيايد.

سخنگوي كميسيون قضايي و حقوقي مجلس نكته مهم احكام صادرشده براي مفسدين بزرگ اقتصادي را عامل بازدارندگي اين احكام دانست و تصريح كرد: قوه فضائيه در فاصله زماني مناسب توانست به جرائم متهمان پرونده فساد مالي رسيدگي كند و شواهد موجود عملكرد موفقيت‌آميز قوه قضائيه را در رسيدگي به فساد بزرگ مالي ثابت مي‌كند.

اسفناني در پايان ابراز اميدواري كرد كه صدور احكام مفسدين اقتصادي و رسيدگي به جرائم آنها بازتاب مثبتي در جامعه داشته و بازدارنده باشد تا پس از اين شاهد چنين اتفاقات تلخي در سطح جامعه اسلامي نباشيم.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار