بازخواني سريال صاحبدلان؛

كارگردان حرفه اي دليل ماندگاري "صاحبدلان" است

كارگردان خوب و حرفه اي و عوامل همدل دليل ماندگاري "صاحبدلان" است.

برزو ارجمند بازيگر نقش رامين در سريال "صاحبدلان" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص دليلش براي پذيرش اين نقش گفت: زماني كه قرارداد سريال صاحبدلان را مي‌بستم هنوز فيلمنامه نبود و فقط به خاطر اعتماد به محمد حسين لطيفي و گروه سازنده بازي در اين سريال را پذيرفتم.

وي ادامه داد: براي بازي در صاحبدلان نقش رامين، شاهين و وكيل به من پيشنهاد شد كه پس از خواندن به دليل اينكه تا آن زمان نقشي شبيه به رامين نداشتم آن را انتخاب كردم.

وي در خصوص ماندگاري اين سريال گفت: كارگردان خوب و حرفه اي و همچنين عوامل همدل و حرفه اي از دلايل ماندگاري اين سريال است.

ارجمند در رابطه با بازخوردهاي صاحبدلان تصريح كرد: بلافاصله بعد از فيلمبرداري سريال صاحبدلان گروه پشت صحنه من باران كوثري، پوريا پورسرخ، مجيد ياسر براي ساخت پروژه روز سوم عازم آبادان شديم و آنجا به قدري از كار استقبال شده بود كه با تجمع مردم در هتل محل استقرارمان مواجه شديم.

وي با ذكر با خاطره اي از سريال گفت: سكانسي از فيلم من و ثريا قاسمي و محمد كاسبي بازي داشتيم كه من يك سيلي از آقاي كاسبي مي خوردم، سكانس سختي بود ولي من خيلي دوستش دارم.

ارجمند در خصوص خاطره اي از رمضان هاي زمان كودكيش گفت: من در زمان كودكي در مشهد زندگي مي كردم و نان سنگگ هاي آنجا را هنوز در تهران پيدا نكردم و همان نان سنگگ هاي سفره‌ي افطار هميشه در خاطرم است./ي2
برچسب ها: سریال ، ماه رمضان ، ارجمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار