سرمربی تیم ملی بوكس ایران:

روز بهانی یک قدم تا مدال فاصله دارد

سرمربی تیم ملی بوكس ایران پس از برد شیرین احسان روزبهانی در مقابل حریف ترك خود در رقابت های المپیك لندن، گفت: همین انتظار را از نماینده قدرتمند 81 كیلویی بوكس كشورمان داشتم.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین نهرودی افزود: در شروع راند سوم به روزبهانی گفتم تنها سه دقیقه تا برد فاصله داری و باید این مسابقه را به نفع خودت تمام كنی و او كار خودش را به خوبی انجام داد و در این راند با نتیجه 9 بر سه حریف را در هم شكست.
 وی افزود: اعضای تیم ما هر یك دارای خصوصیات ویژه ای هستند و از خصوصیات روزبهانی اعتماد به نفس بالای او است كه در بین اعضای تیم و كادر فنی نیز زبانزد است، به طوری كه قبل از اعزام به لندن در گفت و گو با رسانه ها حرف از مدال آوری می زد و اینكه باید به این افتخار دست یابد و با اعتماد به نفس بالایی كه دارد هم اكنون حریفان را یكی بعد از دیگری پشت سر می گذارد.
به گفته سرمربی تیم ملی بوكس كشورمان، روزبهانی در صورت پیروزی در بازی بعد به مدال دست خواهد یافت كه امیدوارم با توجه به روحیه جنگندگی كه در او سراغ داریم، بتواند به این مهم نائل شود.
روزبهانی پس پیروزی بر 'بهرام مظفر' تركیه ای كه دارای رتبه (رنكینگ) 6 جهانی است چهارشنبه شب به دیدار حریف قدرتمند دیگری از كشور قزاقستان می رود كه دارای رنكینگ 3 است./ق
برچسب ها: بوکس ، نهرودی ، مدال ، روزبهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار