کندوسازی روی بال ایرباس +عکس

این چهارمین حمله زنبور‌ها به فرودگاه پیتسبورگ است و به نظر می ‌رسد باید منطقه ای بزرگ برای سکونت در اطراف این فرودگاه داشته باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هجوم هزاران زنبور عسل روی بال یک هواپیما در فرودگاه پیتسبورگ پنسیلوانیا، پرواز به نیویورک این هواپیما به تأخیر انداخت.

این زنبورها از گونه ‌های محافظت شده ‌ای هستند که مسئولین فرودگاه از نظر قانونی اجازه کشتن آنها را نداشتند و آنها بلافاصله با متخصصان زنبور تماس گرفتند و پس از دقایقی از مزاحمت این حشرات خلاص شدند.

بر اساس بررسی رسانه ها، این چهارمین حمله زنبور‌ها به فرودگاه پیتسبورگ است و به نظر می ‌رسد باید منطقه ای بزرگ برای سکونت در اطراف این فرودگاه داشته باشند. این زنبور‌ها در دفعات قبلی یک بار در ماه مه و یک بار هم در ژوئن به تجهیزات فرودگاه حمله کردند، اما این نخستین بار بود که یک هواپیما در باند پرواز با هجوم زنبور‌ها روبه‌ رو می‌شد.



یکی از کارشناسان نیز پس از مهار این کلونی عظیم زنبور‌ها گفت: نحوه حیات این زنبور‌ها به نحوی است که پس از مدتی با تولد ملکه جدید به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یک دسته با ملکه جدید می ‌مانند و دسته دیگر با ملکه پیر به دنبال خانه جدیدی می ‌افتند.
برچسب ها: حمله ، زنبور ، ایرباس ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار