با حضور شاعران طنز پرداز؛

نهمين محفل شعر طنز "قند و نمك"

نهمين محفل شعر طنز با عنوان "قند و نمك" سه شنبه 24 مرداد ساعت 18 با حضور سعيد بيابانكي و ساير شاعران طنز پرداز در فرهنگسراي فردوس برگزا رمي‌شود.

اسرافيل صف‌آرا معاون آفرينش و اجرا فرهنگسراي فردوس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: محفل شعرطنز "قند و نمك" يك سالي است كه از سوي فرهنگسراي فردوس در حال برگزاري است و با استقبال پرشور اهالي منطقه 5 روبرو شده است.
وي در باره هدف از اجراي اين برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاري اين برنامه پرداختن به موضوعات اجتماعي، مسائل روز و نقد كمي‌ها و كاستي‌هاي جامعه به زبان طنز در قالب شعر است.
صف‌آرا در خصوص شاعراني كه در اين برنامه حضور پيدا مي‌كنند گفت: سعيد بيابانكي به عنوان مجري در برانامه "قند و نمك" حضور دارند و از ديگر شاعران طنز پردازي كه حضور دارند مي‌توان به اسماعيل اميني، همايون حسينيان، نادر ختايي، ناصر فيض،‌ جواد زهتاب را نام برد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: از ديگر بخش‌هاي اين برنامه مي‌توان به پخش اسلايد و عكس هاي طنز، مسابقه، كشيدن كاريكاتور اشاره كرد.
علاقمندان براي حضور در اين برنامه طنز مي‌توانند به فلكه دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات فرهنگسراي فردوس مراجعه فرمايند./ي2

برچسب ها: محفل شعر ، قند ، بیابانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار