واحد بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد دانشجو می پذیرد

رییس واحد بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد از پذیرش دانشجو در 46 رشته جدید مقطع كارشناسی ارشد و دكترا در نیمسال اول سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر علیرضا سهیلی در اين خصوص اظهار داشت: از این تعداد 30رشته در مقطع كارشناسی ارشد و 14 رشته در مقطع دكترا است.
وی همچنين تعداد كل رشته های تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی جدید را 63 رشته در مقطع كارشناسی ارشد و 30 رشته در مقطع دكترا عنوان كرد.
دكترسهیلی گفت: پرونده افراد متقاضی پس از ثبت نام از سوی كمیته های تخصصی امتیاز بندی و پس از مصاحبه اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت این واحد اعلام می شود.
رییس واحد بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینكه تاكنون حدود شش هزار نفر در مقطع كارشناسی ارشد و دكترا ثبت نام كرده اند، پیش بینی كرد این تعداد تا پايان زمان ثبت نام به حدود هشت هزار نفر برسد.
دكترسهیلی در بخش ديگري از سخنان خود ،  جذب دانشجوی خارجی در سال جاری را یكی دیگر از ماموریت های این واحد ذكر كرد و افزود: در این زمینه داوطلبان غیر ایرانی تمام رشته های تكمیلی دانشگاه فردوسی در این واحد ثبت نام خواهند شد.
وی اظهارداشت: دانشگاه فردوسی تفاهم نامه های همكاری بسیاری با دانشگاه های خارجی منعقد كرده و هدف از آن نیز همكاری های علمی بین المللی، هماهنگي فعالیت هاي علمي اين دانشگاه با مراكز علمي داخل و خارج از كشور و اطلاع از آخرین دستاوردهاي علمي و تحقیقاتي مراكز علمي جهان است./عط 
برچسب ها: تحصیلی ، ثبت نام ، رشته ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار