پوستر لینکلن منتشر شد

کمپانی دریم ورکز از پوستر رسمی فیلم "لینکلن"، درام تاریخی استیون اسپیلبرگ، پرده برداری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوودنیوز، کمپانی دریم ورکز از پوستر رسمی فیلم "لینکلن"، درام تاریخی استیون اسپیلبرگ، پرده برداری کرد. پوستری که همان حال و هوای تصویر رسمی قبلی را دارد که چندی پیش منتشر شده بود. این پوستر هم دانیل دی لوئیس را در حالتی متفکر و در نقش شانزدهمین رئیس جمهور ایالات متحده نشان می دهد.
فیلمنامه "لینکلن" را تونی کوشنر نوشته است که پیش از این یکی از نویسندگان فیلمنامه "مونیخ"، فیلم بحث برانگیز اسپیلبرگ، بوده است.
خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم بدین شرح است: استیون اسپیلبرگ در این فیلم دانیل دی لوئیس را در نقش آبراهام لینکلن کارگردانی می کند. "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.
لینکلن مجموعه اقداماتی را به عمل می آورد تا جنگ را به اتمام برساند، مردم کشورش را با هم متحد کند و به دوران برده داری نیزخاتمه دهد. او با شجاعتی از سر اخلاق و عزمی جزم برای موفقیت، انتخاب‌هایی کلیدی در این زمان بحرانی می کند. انتخاب‌هایی که سرنوشت نسل های بعد را دگرگون خواهد کرد./ي2
برچسب ها: پوستر ، لینکلن ، اسپیلبرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار