هاني‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش برای بقای رژیم صهیونیستی حوادث انتخابات آمریکا را رقم می‌زند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: قطعا در روزهای آينده شاهد تقابل نامزدهاي جمهوري‌خواه و دموكرات در آمریکا خواهيم بود اما آنچه كه در انتخابات آمريكا تعيين كننده است ، تلاش برای بقای رژيم جعلی صهيونيستي در منطقه خواهد بود.

حسن هاني‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در مورد روابط پشت پرده و تنگاتنگ نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا و لابي‌هاي صهيونيستي در اين كشور گفت:‌ با توجه به اينكه كمتر از چند ماه به انتخابات رياست جمهوري آمريكا مانده، به نظر مي‌آيد هر دو حزب دموكرات و جمهوري خواه رقابت تنگاتنگ را آغاز کرده و هر يك تلاش مي‌كنند با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي توجه جامعه آمريكا را به نامزدهاي خودشان جلب كنند.

وي در ادامه افزود: لابي صهيونيستي درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دست یابی به منافع خود نقش بسيار مهمي ايفا مي‌كند و وجود چند هزار رسانه ديداري، شنيداري و  مكتوب كه در دست لابي صهيونيستي در آمریکا گواهي بر اين امر است.

اين كارشناس سياست خارجي در پایان خاطر نشان کرد:‌ قطعا در روزهای آينده شاهد تقابل نامزدهاي جمهوري‌خواه و دموكرات در آمریکا خواهيم بود اما آنچه كه در انتخابات آمريكا تعيين كننده است ، تلاش برای بقای رژيم جعلی صهيونيستي در منطقه خواهد بود.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار