مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان :

ابراهیمی راهی رقابت فینال شد/جبلی در انتظار

در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان نماینده وزن 84 کیلو گرم کشورمان راهی رقابت فینال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز دوم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در حالی در شهر پاتایای تایلند در حال برگزاری است که  در وزن 55 کیلوگرم فرزاد عموزاد در دور نخست در 2 تایم و با نتایج مشابه (3 بر صفر) از سد دروسنچی از مولداوی گذشت. نماینده کشورمان در دور دوم هم در 2 تایم نماینده بلاروس را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مانوئل والفر از آلمان شکست خورد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر مغولی از دور مسابقات کنار رفت.

علی‌اصغر جبلی هم در 66 کیلو در دور اول مقابل باتیر اورازقلی‌اف از ترکمنستان در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر) و (2 بر صفر) به پیروزی رسید. نماینده کشورمان در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (یک بر 4)، (2 بر صفر) و ضربه فنی کشتی‌گیر آمریکایی را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی رسید. جبلی در این مرحله مقابل وان رنزبورگ از ترکیه شکست خورد و باید منتظر دیدار این حریف مقابل کشتی گیر با نماینده روس در مرحله نیمه نهایی باشد تا در صورت حضور وی در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 84 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی پس از شکست تمامی رقبا راهی رقابت فینال شد و تا لحظاتی دیگر برای کسب مدال طلا روی تشک خواهد رفت.

در 120 کیلو عبدالله قمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در 3 تایم و با نتایج (5 بر صفر)، 2 بر 4) و (یک بر صفر) اوستین مارسدن از آمریکا را مغلوب کرد و به یک‌چهارم نهایی رسید. وی در دور سوم با نماینده روسیه مغلوب شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. قمی در این مرحله مقابل کشتی گیر کانادایی مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار