دردسرهای پوتين پس از پرواز با لک لک‌ها +عکس

برخی وبلاگ های تخصصی هوانوردی نیز پوتین را به بی اطلاعی از روش پرواز با پاراگلایدر متهم کرده و گفته اند در اصل فردی که پشت سر پوتین نشسته است، هدایت این وسیله را بر عهده داشته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که به انجام کارهای نمایشی برای تبلیغات شهره است در حرکتی جدید  سوار بر یک گلایدر موتوری شد و پیشاپیش گروهی از لک لک های سفید پرورشی در مسیر مهاجرتی آنها پرواز کرد.

پوتین لباسی سفید بر تن داشت و تلاش کرد با گلایدر موتوری خود هدایت مسیری از پرواز لک لک های سفید را به دست گیرد اما در ابتدای این پرواز تنها یکی از لک لک های پرورش یافته حاضر شد دنبال گلایدر حامل پوتین پرواز کند که این موضوع با تمسخر رسانه های غربی همراه شد.



رییس جمهور روسیه نیز در واکنش به تمسخر اقدام اخیر وی در آموزش پرواز به این پرندگان گفت که درست است که شماری از این پرندگان با من پرواز نکردند اما نکته اینجاست که پرندگانی که پرواز نکردند "مرغهای ماهیخوار ضعیف تر" بودند.



از سوی دیگر برخی وبلاگ های تخصصی هوانوردی نیز پوتین را به بی اطلاعی از روش پرواز با پاراگلایدر متهم کرده و گفته اند در اصل فردی که پشت سر پوتین نشسته است، هدایت این وسیله را بر عهده داشته است و رییس جمهور روسیه فقط ژست جلوی دوربین را می گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار