مناطق 22 گانه صاحب مسکن ويژه مي شوند

معاون عمراني استاندار تهران اعلام کرد: مسکن ويژه تهران در هر 22 منطقه ساخته مي شود تا به قول خود براي خانه دار شدن همه واجدان شرايط عمل کنيم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، محمودي گفت: نام نويسي مسکن ويژه تهران از شنبه (25 شهريور) از اغاز مي شود و متقاضيان ثبت‌نام مسکن ويژه تهران مي‌توانند با مراجعه به سايت www.tehran.maskanmehr.net براي خريد واحد‌هاي مسکن ويژه تهران اقدام کنند.
 
وي در باره شرايط متقاضيان هم گفت: متاهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هيچ‌گونه تسهيلات مسکن از دولت از اين موارد است و بايد از اول فروردين 84 هيچ معامله مسکن نداشته باشند و هيچ مسکن هم به نام نباشد.
 
محمودي افزود: اطلاعات افراد متقاضي  پالايش و غربالگري مي شود و کساني که شرايط لازم را نداشته باشند، حذف خواهند شد.

وي همچنين گفت: متقاضيان بايد علاوه بر پرداخت اورده هاي اوليه  بتوانند ماهانه يک ميليون تومان قسط هم براي بقيه هزينه‌ مسکن ويژه بپردازند.
 
محمودي در درباره مناطقي که مسکن ويژه مسکن تهران ساخته مي‌شود، اعلام کرد در همه مناطق ساخته مي شود و از منطقه تهرانسر اغاز شده است و در مناطق حکيميه و چيتگر هم در دست اجراست.
 
بنابراين گزارش متقاضيان استفاده از مسکن ويژه تهران از 25 شهريور بايد در بانک مسکن حسابي با موجودي 20 ميليون تومان افتتاح کنند.
 
مديرکل مسکن و شهرسازي استان تهران هم در مصاحبه با راديو اقتصاد اظهار داشت گفت: متقاضيان از اول مهر بايد با مراجعه به سايت  tehran.maskanmehr.net مدارک مورد نياز خود را از طريق اينترنت ارائه مي کنند.
 
وي از کساني واجد شراي نيبستند خواست از مراجعه به اين سايت خودداري کنند و درباره شرايط متقاضيان گفت: افراد بايد فاقد مسکن، متأهل يا سرپرست خانوار ، داراي حداقل 5 سال سابقه سکونت مستمر در تهران و فاقد سابقه استفاده از تسهيلات دولتي در سال هاي قبل باشند که حداقل هاي اين شرايط است.
 
رضايي افزود: يک سال براي ساخت اين مسکن ها پيش بيني شده است که در اين مدت بايد چهار قسط 20 ميليون توماني براي هزينه ساخت پرداخت شود.
 
وي گفت: در زمان تحويل و در قسط پنجم بعد از 2 قسط 20 ميليون توماني نيز 30 درصد قيمت زمين که 30 تا 35 ميليون تومان خواهد بود، دريافت مي شود.
 
رضايي افزود: بقيه هزينه قيمت زمين در اقساط ماهانه يک ميليون توماني دريافت مي شود کساني که شرايط لازم را ندارند، نبايد در اين خصوص اقدام کنند و هنگام ثبت از متقاضي تعهد گرفته مي شود که در صورت نداشتن شرايط لازم  هيچ گونه ادعاي اضافي نداشته باشد./عب
برچسب ها: مسکن ، ویژه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار