حراجي هاي معروف تهران را بشناسيد

تخفیف های این روزها، شامل کیف و کفش و تمام پوشاک زنانه و مردانه و حتی بچگانه شده و اگر شما قصد خرید پوشاک دارید و می خواهید از این فرصت استفاده کنید و سری به این حراجی ها بزنید

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، این گزارش شرح مختصری از تمام حراجی های این روزهای چندین مرکز خرید و بورس های اصلی است که اطلاعات مناسبی را قبل از خرید در اختیارتان قرار می دهد.

اگر سایزتان کمی بزرگ است و قصد خرید لباس های مارک دار متناسب با اندامتان را دارید، بد نیست سری به یکی از نمایندگی های جیوردانو بزنید.

حراج در نمایندگی های جیوردانو بیشتر روی کاپشن های مردانه آن در نظر گرفته شده، تازه با این تخفیف، قیمت کاپشن ها کمی پایین آمده است.

اگر قصد خرید لباس های خانگی یا ورزشی زنانه را دارید هم می توانید به یکی از نمایندگی های تعطیلت سری بزنید.

منگو یکی دیگر از برندهاست که این بار برای خانم ها نام آشناتری دارد. لباس های زنانه این برند در هر فصل حرف تازه ای برای مشتریان خود دارد.

این تخفیف معمولا شامل لباس هایی است که مناسب فصل نیستند و تولیدات یک یا حتی دو سال قبل برند هستند که هنوز تعدادی از آنها در فروشگاه های ما باقی مانده است. بعضی از پوشاک ها در تمام نمایندگی هایی که حراج دارند شامل تخفیف نیستند و قیمت آنها نیز معمولا بالاست.

علاوه بر این برندها بیشتر مراکز خرید شهر نیز تخفیف های ویژه ای را روی پوشاک شان درنظر گرفته اند. اگر تازگی مسیرتان میدان هفت تیر یا خیابان فاطمی نبوده بهتر است سری به این دو منطقه بزنید. اگر قصد خرید پالتو و یا مانتو دارید دیگر بهتر است فرصت را غنیمت بشمارید.

فصل حراج های مانتو  دو بورس اصلی شهر آغاز شده و تغیرات زیادی برای قیمت بعضی از مدل ها به وجود آمده است. معمولا در تمام فروشگاه هایی که اجناسشان را حراج کرده اند مدل های قدیمی تر با کیفیت پایین، یکی از رگال های اصلی است که بیشترین تخفیف را شامل می شود. این موضوع حتی در فروشگاه های قدیمی تر و معرف هر دو منطقه ساده ترین راه برای رد کردن این قبیل پالتوهاست.

پس بهتر است برای انتخاب به درصد تخفیف توجه نکنید و کیفیت را در اولویت قرار دهید. مانتوفروشی های معروف این دو منطقه مثل حجاب، آناهیتا، عاج و سرخپوشان که شاید گران ترین مدل های خاص منطقه را عرضه می کنند نیز تخفیف های 10 تا 30 درصدی را برای اجناس خود درنظر گرفته اند.

بعضی از فروشگاه های مراکز خرید میلاد نور، ونک، بهارستان، زمرد و میرداماد نیز حراج های فصلی را آغاز کرده اند که می توانید با کمی تفاوت قیمت نسبت به قبل پوشاک موردنظرتان را خریداری کنید. معمولا کمترین تخفیف برای انواع پوشاک 10 درصد و بیشترین آن 40 درصد درنظر گرفته شده است

برچسب ها: بازار ، تخفیف ، حراجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام تاریخ و مکان حراجیهای زمستانه کیه متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
Rima
۰۹:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
برای اطلاع از حراجی های روز تهران از طریق اس ام اس باید چکاری انجام داد؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
جنس خوب معرفی
آخرین اخبار