پیام زاهدي در محکومیت اقدام موهن دولت آمریکا و لابی صهيونیست

سران كشورهاي مسلمان اقدامي قاطع و عملي در برخورد با اقدام منحوس اخير صورت دهند

در پي اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) مهدي زاهدي رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی خواستار محکومیت و مجازات دست‌اندرکاران این اقدام موهن شد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران محمدمهدی زاهدی نماينده مردم كرمان و راور در مجلس در پیام خود در محكوميت اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) آورده است: تاریخ شاهدی بر همه ناملایمت‌ها، نامهربانی‌ها و اهانت‌ها به ساحت نبی مکرم اسلام از جانب کسانی است که تاب درک وسعتِ رحمت را نداشته‌اند.

وی ادامه داد: توهین حکایت از اوج عجز و تهیدستی و خفت مدعیان دروغین فرهنگ، تمدن و آزادی است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینک که همگان شاهد خیزش بزرگ امت اسلامی در پی مجد فرهنگ و تمدن با شکوه اسلام هستند، اهانت به ساحت پیامبر اعظم جلوه شیطانی و بی فرهنگی غرب و دشمنی صهيونیست از اسلام را بار دیگر برای همگان برملا ساخت، بی‌شک همه این اقدامات شاهدی است از ترس و وحشت سران ظلم از بیداری و جنبش اسلامی.

زاهدی افزود: انتظار است که کشورهای اسلامی و سران بلاد مسلمان قاطعانه اقدامی عملی برای مقابله با این جریانات منحوس بعمل آورند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خاطرنشان کرد: همه نهادها بویژه دستگاه دیپلماسی کشور بایستی تمام ظرفیت خود را برای محکومیت جهانی این اقدام بکار بندند.

در انتهای این پیام آمده است: به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی در خانه ملت و نماینده مردم شهیدپرور کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این اقدام موهن، آمادگی هرگونه پاسخ دندان‌شکن را اعلام می‌دارد.

انتهاي پیام/س2

برچسب ها: زاهدی ، اهانت ، پیامبر ، کرمان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار