عضو هيئت‌ رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس:

مهدي هاشمي از متهمين اصلي فتنه 88 است/ نبايد براي وي "مصونيت موقعيت" قائل شد

عضو هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: تمام افراد جامعه در برابر قانون مساوي هستند و نبايد براي مهدي هاشمي "مصونيت موقعيت" و شرايط خاص در نظر گرفته شود چرا كه وي از متهمين اصلي فتنه 88 است.

سيد باقر حسيني در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار خبري مبني بر بازگشت مهدي هاشمي به كشور گفت: مهدي هاشمي از متخلفين و متهمين اصلي فتنه 88 است و بايد به محض ورود به كشور بدون درنظر گرفتن اينكه وي، منتصب به چه كسي است توسط قوه قضائيه اعمال قانون شود.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: تمام افراد جامعه در برابر قانون مساوي هستند و نبايد براي مهدي هاشمي "مصونيت موقعيت" و شرايط خاص در نظر گرفته شود چرا كه وي از متهمين اصلي فتنه 88 است.

حسيني  تصريح كرد: با توجه به اينكه انتخابات رياست جمهوري يازدهم در پيش است، ورود مهدي هاشمي به كشور اين مسئله را به ذهن متبادر مي‌كند كه وي براي بازسازي شبكه فعاليت اپوزيسيوني خود وارد كشور مي‌شود.

عضو كميسيون امنيت‌ ملي مجلس در پايان متذكر شد: رضايت مردم فقط با اجراي عدالت جلب مي‌شود به همين خاطر نبايد تفاوتي بين شهروندان عادي با كساني كه وابستگي‌هاي خاص با مسئولان دارند، قائل شد.
 
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار